Головна » 5 клас

Мета. Ознайомитися з видами історичних карт, з умовними позначками; розвивати вміння користуватися історичним атласом, знаходити історичні регіони, показувати столицю України; сприяти вихованню патріотичних почуттів
Мета. Ознайомитися з роллю печаток, монет, гербів в історичний науці, навчитися розповідати про походження малого державного символу України – тризуба; розвивати вміння переповідати текст підручника, робити нескладний план, характеризувати зображення монет
Мета. Ознайомитися з різноманітними писемними історичними пам’ятками, навчитися пояснювати значення та роль писемних джерел для відтворення минулого, вміти розповідати про найдавніші літописні пам’ятки Київської Русі та часів козаччини
Мета. Формування гуманістичного світогляду, поваги до минулого свого роду; розвивати вміння створювати родинне дерево,добирати інформацію з сімейних фотоальбомів, наводити приклади, які свідчать про зв'язок предків з історичними подіями
Мета. Ознайомитися з історичними регіонами України, географічними назвами, їх походженням, з історією власних імен, навчитися пояснювати значення мови в історичній науці. Розвивати вміння аналізувати назви імен, міст, регіонів, держав
Мета. Ознайомитися з усними історичними джерелами, вчитися пояснювати, як усні джерела допомагають історикам досліджувати минуле. Розвивати вміння розповідати про історичні події, використовуючи усні історичні джерела
Сьогоднішня наша гра присвячена черговій річниці визволення Києва від німецько – фашистських загарбників. Історія – це людська пам’ять. Вона нічого не забуває, ні гарного, ні поганого – все передається з покоління у покоління
Мета: узагальнити одержані знання з історії життя і боротьби українського народу в роки Визвольної війни; розвивати в учнів уміння систематизувати знання з історії Визвольної війни, давати характеристику історичним діячам, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки
Мета уроку: Формувати вміння відтворювати в уяві незвичайні художні картини, зображені автором-казкарем на прикладі твору «Потерчата», розкрити алегорію казки, її мораль; розвивати культуру зв'язного мовлення, творчу уяву школярів, їх логічне мислення
Мета: познайомити учнів із фольклорним жанром загадки, видами загадок, способами їх складання; розвивати допитливість, спостережливість, кмітливість, логічне мислення, творчі здібності під час самостійного складання загадок
1-10 11-20 ... 121-130 131-140 141-150 151-160 161-162