Головна » Українська література |
Мета: розкрити основні проблеми твору, ідейний зміст образів драми-феєрії; розвивати творчу уяву учнів, самостійність мислення; виховувати в учнів гуманістичні ідеали, любов до природи і бережне ставлення до неї. Тип уроку: урок - тренінг Обладнання: портрет Л. Українки, ілюстрації до «Лісової пісні», текст твору, картки з завданням, аркуші паперу А 4, маркери, стікери. Хід уроку - тренінгу Епіграф до уроку: Сильніше за любов злоба горить, Сильніше за красу вражає бридь, Але життя росте лишень з любові, Лишень краса людей навчає жить! Д. Павличко I. Привітання. - Добрий день. Я рада вітати вас на уроці - тренінгу, який Називаючи своє ім’я, промовте такі слова: «У своєму житті я більш за все ціную....» II. Правила роботи. На аркуші паперу А 2 написані правила роботи. Наприклад: Бути уважним
III. Очікування Роздати кожному учаснику по невеликому стікеру. IV. Інформаційне повідомлення. «Лісова пісня» - це гімн єднанню людини й природи, щира лірично - трагедійна драма - пісня про велич духовного, про порив людини до щастя, про складні, болісні шляхи до нього, до реалізації високої мрії. Вона приваблює людей глибоким філософським змістом, закликом до гармонії буття, до миру з власною душею. Звертаю увагу учнів на епіграф до нашого уроку. V. Робота з картками. «Коло знань» Об’єднати учнів у 4 групи. Любов, сила, краса, життя. Кожна група знайомиться зі змістом картки, обирає собі волонтера. Волонтери за командою «Час» повинні перейти до іншої групи і так триває, поки волонтери не побувають у кожній групі. VI. Обговорення. Коли було написано «Лісову пісню»? Яку ідею вклала поетеса в цей невмирущий літературний образ? (учні читають цитати, які характеризують Мавку) Який був дар у Лукаша?
А що уособлює образ дядька Лева? З того, що ви зараз розповіли, можна зробити висновки. Драма - феєрія «Лісова пісня» - глибоко філософський твір про
взаємодію добра і зла, прекрасного і потворного. Це гімн єднанню людини і природи, натхненна пісня про велич духовного, про порив людини до щастя, її боротьбу за вільне, красиве, духовно багате життя. Твір навчає любити природу, поважати творчу особистість, цінувати красу. Давайте повернемось до епіграфа, який записано на дошці. Чи відповідає він темі нашого уроку? Ваші думки. VII.Гра - розминка. «Покажи тварину» VIII. Проект. - Зараз ви об’єднаєтесь у групи (Зима, весна, літо, осінь). Кожна група отримає своє завдання і буде готувати свій проект, з яким вона поїде на літературний симпозіум і буде там його захищати. На це завдання Вам дається 15 хвилин. Проблема боротьби за вільне, красиве, духовно багате життя в Від чого застерігає нас Леся Українка образом Лукаша? 4. Яку низку проблем висувають герої «Лісової пісні»? І хто з IX. Підведення підсумків. - Будь ласка, діти, знайдіть свої стікери. (Діти виходять до дошки і шукають свої стікери) Якщо ваші очікування здійснилися, покладіть ці стікери у кошик, коментуючи. Я Вам бажаю красивого, духовно багатого життя. Живіть у гармонії з природою і оберігайте її. - Оцінювання. Будь ласка, станьте всі у коло, покладіть руки один одному на плечі, посміхніться, і нехай це коло завжди залишається таким духовно багатим, доброзичливим. Щасти вам, діти! Дякую за урок. X. Домашнє завдання. Прочитати драму Л. Українки «Бояриня».
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |