Головна » Географія

Урок. Південна Америка - 2

Мета:

- формувати систему знань про основні складові фізико-географічної характеристики материка Південна Америка; забезпечити розуміння взаємодій компонентів  природних комплексів;

-  удосконалювати практичні вміння самостійної роботи інтерактивних група по збору, аналізу та презентації матеріалу;

- розвивати  навички виявляти закономірності в фізико- географічній характеристиці материків.

- виховувати толерантне ставлення учнів один до одного.

Тип уроку: Урок подачі нового матеріалу.

Обладнання:карти, атласи, плакати,

                                     Хід уроку

1) Організаційний момент.

    Учні розміщуються в класі по інтерактивним групам.

2)Мотивація.

-   Подорожуючи на уроках географії, ми побували на самому гарячому материку, самому сухому, самому холодному. Сьогодні розпочинається мандрівка самим вологим материком світу.

   Ельдорадо, країна інків, материк, який своєю назвою завдячує мандрівнику. Материк, в якого є «вологі кути», а також нитка пустелі завдовжки 4.5 тис. км. Материк, який має саму велику рівнину на Землі, мідні гори, та срібну річку.

    В кінці уроку маєте відповісти про який материк буде йти мова.

   Дозвольте ознайомити вас з планом уроку.

                                 План уроку.

1) Номенклатура.

2) Робота в інтерактивних групах.

3) Звіт груп.

4) Творчі завдання.

5) Підсумок уроку.

3) Номенклатура.

 Гра «Марафон». Учні по черзі виходять до дошки та показують об’єкти на карті Австралії, Атлантиди, Африки та Під. Америки. Об’єкти може загадувати вчитель або учні один одному.

  Гра «Найкращий». Вчитель задає показати на карті:

1.  Мідні гори.

2.  Срібна річка.

3.  г. Бандейра.

5.  р. Мадаейра.

4) Вивчення нового матеріалу.

Клас, поділений на інтерактивні групи, кожна з них отримує завдання. В групах чітко  розподілені ролі. Спираючись на досвід вивчення материків Південної півкулі, аналізуючи карти атласу, параграфи підручника, учні готують повідомлення за темами. (Групи готуються до відповідей  10 хв)

1)  Характеристика географічного положення  материка;

2)  Характеристика рельєфа;

3)  Характеристика  клімата;

4)   Характеристика внутрішніх вод;

5)   Характеристика природних зон.;

6)   Характеристика висотної поясності.

5) Презентація відповідей.

Вчитель доповнює та поправляє повідомлення учнів.

6) Оцінювання роботи.

Куратори оцінюють роботу членів своєї групи, вчитель коригує та ставить остаточну оцінку.

7) Творчі завдання.

 Учні отримують творчі завдання на перспективу, розподі-ляються по два на кожен урок теми.

8) Підсумок уроку.

  Учні відповідають на питання, поставлені вчителем при мотивації уроку. Куратори груп розповідають чого навчились. Вчитель підводить підсумок психоемоційного стану на уроці.

9) Домашнє завдання.

  Опрацювати ст.144-148; кураторам груп: підготувати опорну схему для вивчення теми «Рельєф та клімат».


Теги: Південна Америка, Галацан О.В.
Навчальний предмет: Географія
Переглядів/завантажень: 425/162


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar