Головна » Географія |
Мета: навчальна: навчитися аналізувати погоду в різних місцях світу за певний період доби з використанням різних джерел інформації; розвивальна: розвивати вміння самостійно виконувати завдання з використанням знань по темі; виховна: виховувати охайність, відповідальність за результати своєї праці. Обладнання: підручники, атласи, зошити, лінійки, олівці, доступ до Інтернету в класі або довідкові дані з метеорологічних сайтів в Інтернеті, планшети, ноутбуки, шкільний комп’ютер. І. Організаційний момент ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ Протягом вивчення теми ми вивчили, які є показники погоди. Учні називають їх. ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В ході практичного дослідження ми використаємо теоретичні знання для здобуття практичних навичок у знаходженні показників елементів погоди. Оцінки за виконане дослідження і його оформлення в зошитах будуть виставлені в журнал. ІV. ВИКОНАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 1. Використаємо як одне з основних джерел інформації прямо в класі через комп’ютер або власні ноутбуки учнів метеорологічний сайт /1/ в Інтернеті http://www.gismeteo.ua/ На головній сторінці шукаємо архів погоди в світі та вводимо назву міста. Учні можуть також дома виконати випереджувальні завдання, якщо відразу зайдуть на сторінку сайту (щоденник для школярів) http://www.gismeteo.ru/diary/4944/ і випишуть архівні дані про елементи погоди в якийсь день для певного міста. Якщо використовувати фактичні дані в той день, коли проходить урок, вони можуть значно відрізнятися згодом від тих уточнених, що будуть приведені в архіві. 2. Будемо брати дані про погоду по трьом містам (тут - за 17 січня 2015 року) на трьох різних материках, здійснюючи пошук даних про елементи погоди в місті через віконце «пошук місцеположення». 3. Числові дані про елементи погоди в певний період доби (ніч, ранок, день, вечір) будемо вибирати денні та вносити в таблицю. Точні дані про вологість на цьому метеосайті вчителю треба брати в день вимірювання, оскільки в архіві сайту він не зберігається. Якщо це не зробити, треба знаходити ці дані на інших сайтах, наприклад, за посиланням http://www.wunderground.com/history/airport/GCTS/2006/8/28/DailyHistory.html?req_city=NA&req_state=NA&req_statename=NA&MR=1 4. За таблицею 5 на ст.147 підручника /2/ визначимо приблизно тип погоди в кожному місті, при цьому пам’ятаємо, що в Миколаєві – холодна пора року (зима), а в двох інших містах, що в Південній півкулі, - тепла пора року (літо). 5. На завершення роботи визначимо додатково по карті «Кліматичні пояси та області світу» атласу /3/ (на ст.26) клімат, який відповідає кожному місту. 6. Побіжна перевірка вчителем правильності виконання роботи, допомога учням з низьким рівнем досягнень демонструванням зразків робіт інших учнів з кращим виконанням, взаємодопомога учнів. V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ДОСЛІДЖЕННЯ Вчитель оголошує, що виконання дослідження завершене і пропонує здати на перевірку зошити з роботою, вказуючи на недоліки, що мали місце при виконанні роботи. Джерела інформації: 1. Метеорологічний сайт http://www.gismeteo.ua/. Прогноз погоди 2. Географія: підручник для 6 класу / В.М. Бойко, С.В. Міхелі. – Харків: Сиция, 2014 3. Атлас. Загальна географія. 6 клас – Київ: ДНВП «Картографія», 2014 Автор: Португальський Олександр Володимирович
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |