Головна » Географія

Аналіз погоди в різних місцях світу за певний період доби з використанням різних джерел інформації

Мета: навчальна: навчитися аналізувати погоду в різних місцях світу за певний період доби з використанням різних джерел інформації; розвивальна: розвивати  вміння самостійно виконувати  завдання з використанням знань по темі; виховна: виховувати охайність, відповідальність за результати своєї праці.

Обладнання: підручники, атласи, зошити, лінійки, олівці, доступ до Інтернету в класі або довідкові дані з метеорологічних сайтів в Інтернеті, планшети, ноутбуки, шкільний комп’ютер.

І. Організаційний момент

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ  ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ

Протягом вивчення теми ми вивчили, які є показники погоди. Учні називають їх.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

В ході практичного дослідження ми використаємо теоретичні знання для здобуття практичних навичок у знаходженні показників елементів погоди. Оцінки за виконане дослідження і його оформлення в зошитах будуть виставлені в журнал.

ІV. ВИКОНАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ

1. Використаємо як одне з основних джерел інформації прямо в класі через комп’ютер або власні ноутбуки учнів метеорологічний сайт /1/ в Інтернеті http://www.gismeteo.ua/  На головній сторінці шукаємо архів погоди в світі та вводимо назву міста. Учні можуть також дома виконати випереджувальні завдання, якщо відразу зайдуть на сторінку сайту (щоденник для школярів) http://www.gismeteo.ru/diary/4944/  і випишуть архівні дані про елементи погоди в якийсь день для певного міста. Якщо використовувати фактичні дані в той день, коли проходить урок, вони можуть значно відрізнятися згодом від тих уточнених, що будуть приведені в архіві.

2. Будемо брати  дані про погоду по трьом містам (тут - за 17 січня 2015 року) на трьох різних материках, здійснюючи пошук даних про елементи погоди в місті через віконце «пошук місцеположення».

3. Числові дані про елементи погоди в певний період доби  (ніч, ранок, день, вечір) будемо вибирати  денні та вносити в таблицю. Точні дані про вологість на цьому метеосайті вчителю треба брати в день вимірювання, оскільки в архіві сайту він не зберігається. Якщо це не зробити, треба знаходити ці дані на інших сайтах, наприклад, за посиланням

http://www.wunderground.com/history/airport/GCTS/2006/8/28/DailyHistory.html?req_city=NA&req_state=NA&req_statename=NA&MR=1

4. За таблицею 5 на ст.147 підручника /2/  визначимо приблизно тип погоди в кожному місті, при цьому пам’ятаємо, що в Миколаєві – холодна пора року (зима), а в двох інших містах, що в Південній півкулі, - тепла пора року (літо).

5. На завершення роботи визначимо додатково по карті «Кліматичні пояси та області світу» атласу /3/  (на ст.26) клімат, який відповідає кожному місту.

6. Побіжна перевірка вчителем правильності виконання роботи, допомога учням з низьким рівнем досягнень демонструванням зразків робіт інших учнів   з кращим виконанням,  взаємодопомога учнів.

V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ДОСЛІДЖЕННЯ

Вчитель оголошує, що виконання дослідження  завершене і пропонує здати на перевірку зошити з роботою, вказуючи на недоліки, що мали місце при виконанні роботи.

Джерела інформації:

1. Метеорологічний сайт http://www.gismeteo.ua/. Прогноз погоди

2. Географія: підручник для 6 класу / В.М. Бойко, С.В. Міхелі. – Харків: Сиция, 2014

3. Атлас. Загальна географія. 6 клас – Київ: ДНВП «Картографія», 2014

Автор: Португальський Олександр Володимирович


Теги: Португальський О.В., Погода
Навчальний предмет: Географія
Переглядів/завантажень: 1655/250


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar