Головна » Алгебра |
Мета уроку: Формувати вміння та навички з розв'язування Квадратичних нерівностей; розвивати логічне мислення, мову учнів; виховувати цікавість до математики, культуру математичних записів. Тип уроку: урок формування вмінь і навичок. Обладнання: комп'ютера, таблиці. Девіз: Працюй для того, щоб насолоджуватися. Ж.Ж. Руссо. Епіграф: Хто нічого не знає, тому немає в чому помилятися. Давньогрецький поет Менандра. Хід уроку: I. Організаційний момент. II. Перевірка домашнього завдання. №369 (а, б, г, д), №374(6). (Використовуючи сигнальні картки зеленого та червоного кольору, учні дають щоб розв'язати нерівність, треба побудувати ескіз графіка [7] 1.3 - вітки якої напрямлені вниз (ні) -вітки напрямлені вгору (так)
1.4 [-3;2] - розв'язком нерівності є проміжок [-3;2] (ні) 1.5 (-3;2) - розв'язком нерівності є проміжок (-3;2) (так) 3х2-10х+3>0 [8] - зручно розв'язати за теоремою Вієта (ні) 2.3 - ескіз графіка даної функції (ні)
[9] - ескіз графіка функції (так)
2.5 (- ∞; 1/3) È1/(3;+∞) - розв'язок квадратичної неріності має вигляд (так) –х2+4х-3≤0. - дана нерівність нестрога (так) вітки вгору (ні) 3.4(-∞;1]È[3;+∞) (так) 4.1 х2-0,2х+0,2≤0. 4.2 у=х2 -0,2х+0,2 - розглядаємо функцію виду (так) [10] 4.3 - ескіз графіка квадратичної функції має вигляд (ні)
4.4 - ескіз графіка має вигляд (так)
4.5 - нерівність розв'язків не має (так) III. Актуалізація опорних знань учнів, (розгадування кросворду) Чи має точку перетину з віссю X графік квадратичної функції, якщо Д<0 (ні) 10) Яке число є розв'язком нерівності ах2+вх+с>0, а>0, Д<0. (будь-яке) Н і Інт е рвалів Па р атола в гору Дв і с трогими Ключове слово кросворду " нерівність ". Сьогодні на уроці ми продовжимо формувати вміння та навички з розв'язування квадратичних нерівностей. Девізом нашого уроку є слова Ж.Ж.Руссо " Працюй для того, щоб насолоджуватись", а епіграфом:" Хто нічого не знає тому немає в чому помилятися. Отже, пригадаємо: - Яку нерівність називають квадратичною? - Якими методами можна розв'язувати квадратичну - Розказати алгоритм розв'язування квадратичної нерівності ІV. Розв'язування вправ. Сьогодні на уроці ви будете працювати в групах. Кожна група одержує завдання. Ці завдання різного рівня складності. Намагайтеся розв'язати всі завдання, в цьому вам допомагатиме комп'ютер. Розв’язати нерівність: І рівень ІІІ рівень. 3х(2х-1)≤2х2-10х+2 Узагальнення розв’язків, робота з таблицею №2. IV.Розв’язання нерівностей методом інтервалів. Які нерівності розв’язуються методом інтервалів. (х+2)(х-5)>0 Відповідь: ІІ рівень. -(х+3)(х-7)(х+9)³0 (х+3)(х-7)(х+9)≤ 0 Відповідь: . ІІІ рівень. (х+6)(х+1)(х-2)2(х-3)< 0 Відповідь: V. Розв’язування нерівностей на картках на місцях. І рівень. 6х2-5х+1>0 Відповідь: VI. Підведення підсумків, виставлення оцінок. Домашнє завдання. 46(8), 51(7), 58(8).
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |