Головна » Алгебра |
Тема: Розв’язування квадратних нерівностей Урок алгебри у 9 класі Вчитель. Ковалець І.В. Девіз уроку: «Математику не можна вивчати, спостерігаючи як це роблять інші» А. Нівен. Перевірка домашнього завдання № 402 Завдання 1 Знайдіть область визначення функції: Завдання 1 Знайдіть область визначення функції: План розв'язання Утворити нерівність підкореневий вираз > 0; Розв'язати її; Розв'язок нерівності і буде область визначення даної функції. Завдання 2 Знайдіть усі значення параметра а, при яких рівняння має два різні дійсні корені: Завдання 2 Знайдіть усі значення параметра а, при яких рівняння має два різні дійсні корені: План розв'язання: Дане квадратне рівняння має два дійсні корені, якщо дискримінант більший нуля; Знаходимо дискримінант; Утворюємо відповідну нерівність; Розв'язуємо її; Записуємо відповідь. Виконання усних вправ: На рисунку зображено графік функції . Визначте знак коефіцієнта а, дискримінанта D. Виконання усних вправ: На рисунку зображено графік функції . Визначте знак коефіцієнта а, дискримінанта D. a>0,D>0; a0; a>0, D Продовжте речення: «Щоб розв’язати квадратну нерівність, достатньо… знайти корені квадратного тричлена й побудувати ескіз його графіка. Як відповідь записуються проміжки осі Ох. Домашнє завдання Повторити теоретичний матеріал § 2 п. 12, Розв'язати № 410, 415, 418. Дякую за увагу!
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |