Головна » Алгебра |
Мета уроку: формувати пізнавальний інтерес до вивчення математики; закріпити знання учнів компонентів математичних дій, співвідношення між одиницями вимірювання довжини, ваги, часу; розвивати в учнів кмітливість, увагу, допитливість, вміння знаходити вихід у складних і нестандартних ситуаціях; розвивати логічне мислення, математичну культуру учнів; виховувати наполегливість у досягненні мети, почуття відповідальності, взаємоповаги, доброзичливості. Тип уроку: урок-вікторина. Хід уроку І. Привітання. Організаційна частина. Епіграф: Арифметика – це лічильна мудрість. Без цієї мудрості ні філософа, ні лікаря не може бути. (Л. П. Магницький) ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні ви зможете показати не тільки знання вивченого матеріалу, але і уміння міркувати, зіставляти, знаходити вихід із складних ситуацій. Нехай під час змагань пануватимуть розум, кмітливість, наполегливість, впевненість, довіра та повага один до одного. ІІІ. Математична вікторина. Учні об’єднуються в три команди. Розпочинаємо нашу вікторину. Перший конкурс «Розминка». І. Розминка У конкурсі “Розминка” кожна команда повинна проявити уважність, дотепність і гостроту мислення. Розгадуємо кросворд: Відповідає та команда, яка підняла руку перша. По горизонталі: У батька 5 дочок і кожна має брата. Скільки дітей у батька? (6) По вертикалі: Знайдіть значення числового виразу: 4 + 4: 4. (5) ІІ. Конкурс “Математичний бій” (команди відповідають по черзі) Найменше натуральне число? (1) ІІІ. Конкурс “Відгадай” Командам пропонується відгадати загадки. 1. Щоб записувати числа Чітко правильно і стисло, Щоб ці числа прочитати, Точно все підрахувати, Розгадати шифри, Нам потрібні … (цифри)
2. Чисел натуральних в світі є багато, З них число найбільше не можна назвати Найменше ж знати всім годиться, І це звичайно … (одиниця)
3. На число це, знайте діти, Заборонено ділити. Проте множити – чудово, Зразу відповідь готова. Нероби собі проблем, Обережно будь з … (нулем)
4. Їх в підручнику багато, Кожну треба розв’язати. І не будьте ви ледачі Та розв’язуйте … (задачі)
5. По ній довго можна йти, Кінця-краю не знайти. І початку там нема, Бо це лінія … (пряма)
6. Щоб довжини виміряти, Інструмент цей треба мати. Як будуємо пряму – Цей же прилад я візьму. Вийде не пряма, а змійка, Як загубиться … (лінійка)
7. В навчанні нам допомагає, Про числа він розповідає, Відрізки, формули, кути … Його нам треба берегти. Повинен знати кожен учень: Наш друг і помічник …(підручник) ІV. Конкурс віршів Всі ви готували вірші про математику, 2 хвилинки обговоріть, який вірш, ви представите. Кожен вірш оцінюємо 3 бали, 2 бали або 1 бал. V. Конкурс «Геометричний». Нарисуйте найбільший кут. (це розгорнутий кут, що дорівнює 180°) VІ. «Великий ерудит». Команди повинні розв’язати всі задачі (кожна по 10), потім по черзі пояснюють, якщо неправильно або не точно, то відповідь переходить до наступної команди. За кожну відповідь команда може отримати 2, 1 або 0 балів. Пара коней пробігла 10 км Скільки пробіг один кінь? (10 км)
IV. Підсумки вікторини. Підбиваються підсумки змагання, підраховуються усі бали і визначаються переможці. Ми прощаємося з вами, але не з математикою. Математика настільки важлива і потрібна людям, що її ви будете вивчати ще не один рік. Бажаю вам успіхів на цьому довгому і цікавому шляху! Хоч би як добре працювала машина, вона зможе розв'язувати всі задачі, що ставляться перед нею, але сама жодної задачі не придумає. А. Ейнштейн V. Домашнє завдання. 1. Складіть задачу за числовим виразом: 3 · 56 + 2 · 38. 2. Як записати нуль трьома п’ятірками: 5? 5? 5 = 0? 3. Задумали число, потім його помножили на 10, а від результату відняли 40. Отримали 60. Яке число задумали? 4. Як поставити дужки у прикладі 9 + 8 · 7 – 6 · 5, щоб отримати найбільший результат?
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |