Головна » 9 клас » Всесвітня історія |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і політичного розвитку Росії напередодні реформ |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного й політичного розвитку Японії |
Після цього уроку учні зможуть:
• порівнювати кордони основних західноєвропейських країн;
• узагальнювати інформацію з писемних джерел; |
1. Позначте поняття, яке відповідає наведеному визначенню.
Громадський рух у США наприкінці ХVIII — початку XIX ст. за ліквідацію рабства |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати завершення територіального поділу світу; |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати політику Великої Британії щодо Індії; |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• пояснювати причини самоізоляції Китаю; |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• аналізувати міжнародні відносини у 1871–1900 рр., політичні наслідки франко-німецької війни; |