Головна » 9 клас » Всесвітня історія

Відзначте ім’я французького письменника і філософа епохи Просвітництва, якому належать слова: «Якби Бога не було, то його слід було б вигадати»
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • показувати на карті території Пруссії, Північнонімецького союзу, Австрії
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • показувати на карті італійські держави; • називати райони, охоплені повстаннями з вимогами об’єднати Італію
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • характеризувати зовнішню політику Англії
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • показувати на карті хід громадянської війни в США
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • характеризувати процес завершення формування індустріального суспільства у провідних державах Європи і США
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • називати причини франко-прусської війни
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • аналізувати соціально-економічне та політичне становище Німеччини
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • пояснювати причини втрати Англією промислового лідерства
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • показувати на карті основні індустріальні центри Європи і США
1-10 11-20 21-28