Головна » 9 клас » Фізика |
Мета: ознайомити учнів із природою виникнення електричного опору, ввести опір як фізичну величину, пояснити залежність опору від довжини, перерізу та матеріалу провідника, пояснити будову реостата; розвивати логічне мислення учнів та показати практичну значущість отриманих знань. Тип уроку: комбінований урок. Обладнання та наочність: електричне коло, реостат, амперметр, вольтметр. Демонстрації: залежність сили струму від напруги на ділянці кола і від опору цієї ділянки, вимірювання опору, залежність опору провідників від довжини, площі поперечного перерізу і матеріалу, будова і принцип дії реостатів і дільників напруги. ХІД УРОКУ І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь Запитання для фронтального опитування
ІІІ. Вивчення нового матеріалу План вивчення нової теми
Опорний конспект
ІV. Закріплення нових знань та умінь
Обчисліть опір алюмінієвого провідника завдовжки 200 м та площею поперечного перерізу 0,5 мм2. Який діаметр має мідний провідник довжиною 2 м, якщо його опір дорівнює 400 Ом.
V. Підбиття підсумків уроку
VII. Домашнє завдання Завдання за підручником. Вивчити § 11 (п.1), 12. Завдання за задачником. Розв’язати № 6.21, 6.24. Додаткове завдання. Підготуйте інформацію про Г. Ома
| |
Переглядів: 952 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |