Головна » 8 клас » Географія

Тип уроку: перевірки, контролю та оцінювання знань, умінь та навичок
Мета: сформувати в учнів поняття «платформа», «щит», «область складчастості» на прикладі тектонічної структури території України, формувати уміння називати та показувати на карті тектонічні струк­тури в межах України
Мета: формувати уявлення учнів про особливості геологічної будо­ви основних тектонічних районів та структур України, вік та поширен­ня гірських порід; ознайомити учнів з головними етапами геологічної історії формування території
Мета: поглибити та систематизувати одержані з попередніх курсів знання учнів про рельєф, сформувати уявлення про загальні риси рельєфу на території України та розташування в її межах великих форм рельєфу, навчити учнів складати стислу характеристику певних форм рельєфу
Мета: проаналізувати взаємозв`язок між основними формами ре­льєфу і тектонічними структурами, визначити розташування в межах України основних орографічних одиниць України: низовин, височин, гірських пасм, головних річкових долин
Мета: пояснити взаємозв’язки між геологічною будовою тери­торії та корисними копалинами, класифікувати родовища корисних копалин України, визначити господарське значення мінерально-си­ровинних ресурсів
Мета: пояснити взаємозв’язки між геологічною будовою терито­рії України та заляганням родовищ корисних копалин, продовжити класифікацію родовищ корисних копалин України
Мета: визначити рівень знань, вмінь та навичок, що здобули учні в процесі вивчення розділу, провести їх корекцію, підготувати учнів до тематичного оцінювання
Тип уроку: перевірки, контролю та оцінювання знань, умінь та навичок
Мета: дати характеристику основних чинників формування клі­мату, розкрити поняття розподілу радіаційного балансу, сумарної со­нячної радіації на території України, дати оцінку типам повітряних мас, що панують над її територією
1-10 11-20 21-30 31-40 41-46