Головна » 8 клас

Мета: дати уявлення про економічну та соціальну структуру, причини та основні події релігійних війн у Франції; дослідити процес зміцнення королівської влади; закріпити переконання у тому, що релігійний фанатизм призводить до протистояння й війни
Мета: познайомити учнів з подіями історії Іспанії, дати поняття про правління Карла V та Філіппа II, дослідити процес зміцнення абсолютизму в Іспанії. основні поняття та терміни: «автодафе», «кортеси», «комунерос»
Мета: з’ясувати причини, хід та наслідки революції в Нідерландах; визначити вплив ідей Реформації на революцію в Нідерландах; розвивати вміння аналізувати історичні події та факти
Мета: з’ясувати характер змін, що відбувалися в Англії, пояснити особливості створення англіканської церкви; розвивати в учнів уміння критично аналізувати історичні події; виховувати толерантне ставлення до будь-яких релігій
Мета: дати уявлення про характер міжнародних відносин, розкрити їх особливості в епоху Нового часу, сформувати уявлення про події та наслідки Тридцятилітньої війни в Європі; продовжити роботу з історичними текстами
І. Оберіть одну правильну відповідь. 1. Позначте ім’я італійського мореплавця Нового часу, який відкрив Американський континент.
Мета: ознайомити учнів з основними принципами епохи Відродження, дати уявлення про творчість італійських майстрів того часу, художників Північного Відродження; розвивати вміння учнів працювати в групах
Мета: ознайомити учнів із розвитком літератури, науки; вдосконалити роботу учнів з таблицями, схемами; виховувати естетичний смак учнів
Мета: сформувати в учнів уявлення про зміни у Московському царстві у період завершення централізації країни; розглянути основні напрями політики Івана IV; удосконалювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки
Мета: ознайомити учнів з політичними подіями в історії Росії XVII ст., показати роль простого народу у звільненні країни від загарбників; удосконалювати вміння учнів встановлювати причинно-наслідкові зв’язки
1-10 11-20 ... 421-430 431-440 441-450 451-460 461-461