Головна » 8 клас

Мета: узагальнити та систематизувати знання, отримані на попередніх уроках, підготуватися до контрольної роботи
І. Оберіть одну правильну відповідь. 1. Позначте ім’я «государя всея Русі», який першим вінчався на царствування
Мета: ознайомити учнів з причинами, основними етапами та результатами Англійської революції, вдосконалювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, оцінювати діяльність історичної особи
Мета: ознайомити учнів з причинами промислової революції й досягненнями науки і техніки Англії
Мета: ознайомити учнів з історією Франції в епоху абсолютизму; ознайомити учнів з діяльністю і реформами Рішельє; показати Францію у період правління Людовіка XIV
Мета: ознайомити учнів із зародженням ідей Просвітництва, які стали викликом засадам станового суспільства та абсолютної влади монархів в Європі; ознайомити з ідеями просвітителів, із пропонованими ними моделями облаштування суспільства
Мета: познайомити учнів з історією Пруссії та Австрії; формувати вміння спиратися на вже відомі факти, розглянути проблеми імперії Габсбургів; удосконалювати вміння аналізувати, порівнювати; продовжити роботу з таблицями
Після цього уроку учні зможуть: • описувати повсякденне життя людей, наслідки урбанізації, житло і повсякденний побут різних прошарків населення
Після цього уроку учні зможуть: • характеризувати духовне життя країн Європи та Америки у ХVІІІ — наприкінці ХІХ ст., розвиток науки і техніки, суспільних наук, розвиток філософської, економічної, соціальної й політичної думки, літературу і мистецтво
Тема. Узагальнення знань за темами «Завершення формування світових колоніальних імперій. Міжнародні відносини в останній третині ХІХ ст.» та «Культура народів світу наприкінці ХVІІІ — у ХІХ ст.»
1-10 11-20 ... 431-440 441-450 451-460 461-461