Головна » 5 клас » Світова література

Мета: ознайомити зі своєрідною культурою Японії; підготувати учнів до сприйняття поезії Мацуо Басьо; розвивати навички самостійного пошуку потрібної інформації; відповідної її презентації; виховувати допитливість, любов до книги
Мета: ознайомити з життям і творчістю славетного японського поета; допомогти учням зрозуміти особливості хоку, їх зміст, засоби вираження; розвивати навички читання хоку, їх аналізу
Мета: систематизувати й узагальнити знання з теми; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати пам’ять, творче, асоціативне та логічне мислення школярів, уміння висловлюватися з приводу прочитаного, аналізувати ліричні твори
Мета: ознайомити з життям і творчістю шотландського письменника; підготувати до сприйняття його творів; розвивати навички виразного читання, виділення головного, аналізу моральних цінностей та їх ролі в житті
Мета: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст твору письменника, прийом антитези, який у ньому використаний; розвивати навички виразного читання, аналізу ліричних творів, визначення головної думки; виховувати чесність, патріотизм, шляхетність
Мета: через виразне читання допомогти учням усвідомити ідейно-художню цінність твору; розвивати пам’ять учнів, творчу уяву, ораторські здібності, уміння відстоювати свою думку; виховувати високі духовні якості
Мета: ознайомити з життям і творчістю письменника, зацікавити ними, спонукати до читання та вивчення; розвивати навички виразного читання, уміння визначати головні епізоди, переказувати їх та висловлювати думку щодо прочитаного
Мета: допомогти учням усвідомити зміст і головну думку повісті Марка Твена; розвивати навички виразного читання, переказу великих за обсягом прозових творів, виділення основних епізодів та оцінювання дій і вчинків героїв
Мета: допомогти учням побачити в повісті дорослий світ очима дітей і дитячий світ — очима дорослих; розвивати навички виразного читання, переказу твору, визначення основних епізодів, які рухають дію, оцінити їх
Мета: ознайомити з пригодами героїв повісті в наступних розділах, допомогти учням розібратися в перипетіях сюжету, характерах героїв та мотивах їхніх учинків; розвивати навички виразного читання, переказу прозових творів, характеристики героїв
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-69