Головна » 10 клас

Мета: сформувати в учнів систему знань про основні ознаки ЕГП, природи, населення і господарства Японії; визначити історико-культурні особливості та роль НТР в економіці країни; розвивати уміння складати економіко-географічну характеристи­ку країни
Мета: охарактеризувати особливості ЕГП, природи та населен­ня Китаю; розвивати вміння оцінювати географічне положення та природно ресурсний потенціал, пояснювати специфіку населення країни, працювати з картами атласа
Мета: сформувати в учнів загальні уявлення про культурні і соціально-економічні особливості Індії; розвивати вміння само­стійно працювати з географічними джерелами географічних знань; виховувати самостійність, творчість, аналітичне мислення
Мета: актуалізувати знання учнів про склад регіону та історію освоєння, нерівномірність економічного розвитку країн; сформу­вати знання про місце і роль США в регіоні, особливості ЕГП, при­роди і населення США
Мета: охарактеризувати демографічну ситуацію, етнічний склад, трудові ресурси, соціальну структуру населення США; сфор­мувати знання про особливості галузевої та територіальної струк­тури господарства США, виокремити галузі міжнародної спеціалі­зації
Прикладом нетрадиційної форми проведення фрагменту уроку може бути гра «Перший мільйон» (за сценарієм інтелектуальної телевізійної гри)
Мета: узагальнення знань зі шкільного курсу географії; надання учням можливості виявити кмітливість, винахідливість та творчу активність; формування цікавості до вивчення географії
Мета: залучення учнів, учителів та батьків до спільної діяльності, з метою вивчення структури, ролі та значення Європейського Союзу; поглибити знання учнів з історії, географії, економіки, культури країн Європи
Цілі уроку: ознайомити учнів з історією розвитку біології, виділити головні етапи цього процесу; розповісти про видатних учених-біологів; обговорити значення біології в житті окремої людини й суспільства в цілому
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними методами біологічних досліджень; проаналізувати переваги й недоліки цих методів; пояснити ситуації, використання основних методів біологічних досліджень; докладніше розглянути перспективні технології проведення досліджень
1-10 11-20 ... 251-260 261-270 271-280 281-290 291-300 ... 311-320 321-326