Головна » Інформатика

Поняття про макроси

Мета:

[*]     ввести визначення поняття «макрос»; пояснити основні принципи створення макросів за допомогою MacroRecorder; навести приклади використання макросів, створених за допомогою MacroRecorder у середовищі Excel;
[*]     формувати навички аналітико-синтетичного мислення, просторову уяву, науковий світогляд щодо вирішення різних задач прикладного спрямування;
[*]     виховувати інформаційно компетентну людину, активного представника інформаційного суспільства.

Тип уроку: комбінований урок (урок вивчення нового матеріалу з елементами здобуття практичних умінь і навичок).

Обладнання: проектор, комп’ютери під керівництвом операційної системи Windows 7, пакет прикладного програмного забезпечення Microsoft Office 2010.

 

ХІД УРОКУ

 

Зміст роботи

Організаційний момент (вступне слово вчителя):

Доброго дня шановні учні!

Мотивація навчальної діяльності:

У процесі роботи у програмі Excel часто доводиться виконувати завдання, що складаються з певної послідовності дій, за деяким алгоритмом.

Наприклад, виконання рутинної роботи з форматування таблиці, будь-якої дії з великою кількістю записів тощо може бути замінено однією операцією, а саме викликом макросу — спеціальної програми, яка містить опис послідовності дій в Microsoft Excel мовою Visual Basic for Application (VBA).

Сьогодні Ви розпочинаєте вивчення теми «Макроси. Створення макросів в офісних програмах».

Уважно слухайте мої пояснення. Вони Вам допоможуть сформувати та удосконалити необхідні для подальшої роботи вміння і навички.

Повідомлення теми і мети уроку.

Тема: Поняття макросу.

Мета:

Ввести визначення поняття «макрос»; пояснити основні принципи створення макросів за допомогою MacroRecorder; навести приклади використання макросів, створених за допомогою MacroRecorder у середовищі Excel.

Оцінка за урок залежить від теоретичних знань та одержаних практичних навичок (ознайомлення з картою оцінювання).

Актуалізація опорних знань:

А зараз, для того щоб перейти до вивчення нової теми, нам необхідно пригадати навчальний матеріал з теми MS Excel.

Запитання для учнів:

1.       Для чого використовують електронні таблиці?

2.       Які типи даних використовують в електронних таблицях?

3.       Як використовувати вбудовані функції ЕТ?

4.       Як можна виділити діапазон суміжних комірок? Несуміжних?

5.       Назвіть відомі вам типи діаграм.

Вивчення нового навчального матеріалу:

Ми повторили деякі поняття з теми ЕТ і я пропоную перейти до наступного етапу роботи.

Перед виконанням завдання по створенню макросів, розглянемо ключові поняття нової теми.

Незалежно від операційної системи і програмних додатків користувач часто виконує одну ту ж послідовність команд для багатьох рутинних завдань. Замість повторення послідовності команд кожного разу, коли необхідно виконати будь-яку задачу, можна створити макрос, який буде виконувати цю послідовність. Макроси дозволяють вводити одиночну команду, що виконує те ж завдання, для реалізації якої було б необхідно вводити кілька команд вручну.

(перегляд презентації)

Здобуття практичних умінь і навичок (виконання практичної роботи):

А зараз пропоную Вам виконати завдання по створенню макросів побудови діаграм. Ці завдання  входять до збірника завдань ДПА з інформатики (робота з картками).

Підбиття підсумків роботи:

оцініть ефективність створених макросів
закінчіть речення:

Макрос – це …

Макроси використовуються для …

Назвіть послідовність дій необхідних для створення оптимального макросу.

Оцінювання:

Домашнє завдання:

вивчити текст опорного конспекту;
додатково опрацювати навчальний матеріал розміщений за посиланням.


Теги: Войтович О.В., макрос, excel
Навчальний предмет: Інформатика
Переглядів/завантажень: 821/199


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar