Головна » Геометрія |
Мета уроку: навчальна: Закріпити вивчений теоретичний матеріал на практиці, показати учням доцільність вивчення теореми про три перпендикуляри; розвиваюча: Сприяти розвитку спілкування, як метода наукового пізнання, аналітико-синтетичного мислення, змістовної пам’яті і довільної уваги. виховна: Розвиток в учнів комунікативної компетенції (культури спілкування, уміння працювати в групах, елементи ораторського мистецтва); Наочність і обладнання: мультимедійна установка, комп’ютер, компʼютерна презентація.
Хід уроку Організаційний момент – 1 хв. Вчитель вітається з учнями і оголошує мету і план уроку. Зачитує епіграф до уроку. Вчитель: Сьогодні на уроці ми закріпимо теорему про три перпендикуляри, навчимося її застосовувати при розв’язуванні різних задач, ви зможете ще раз впевнитись у необхідності її використання. Перш ніж ми розпочнемо наш урок, хотілось би перевірити ваш настрій (рефлексія ) (Слайд 1.) Вчитель оголошує епіграф до уроку (Слайд 2)
ІІ. Узагальнення й систематизація знань учнів з теми Перевірка теоретичних знань «Акваріум» (3-4хв.) ( Старші груп сідають за «круглий стіл», проговорюють всі теоретичні питання по темі: перпендикулярність, перпендикуляр і похила, теорема про три перпендикуляри, теорема Піфагора, співвідношення в прямокутному трикутнику.) Учитель. Дайте відповідь на питання і проведіть самооцінку своєї усної відповіді за элементами опорного конспекта. (5хв.)
ІІІ. Захист проектів Вчитель. Сьогоднішні реалії потребують від людей креативності, уміння мислити і відстоювати свою точку зору. Ви були поділені на групи. Кожна з груп – це рекламна агенція, мета якої була презентувати застосування теореми про три перпендикуляри,на прикладі розвʼязування задач. Група яка найкраще це зробить матиме можливість заробити призові бали. Представники груп виступають з презентаціями задач на застосування теореми про три перпендикуляри. (15-20хв.) Кожна задача записується учнями у зошит.
4. Чотирисхилий дах будинку, довжиною 12,5м і шириною7,2м, має схил в 40о.Скільки квадратних метрів дахового заліза піде на покриття, якщо витрати на згин і обрізки становлять 6%?
Вчитель. Ви мали можливість впевнитись в необхідності вивчення теореми про три перпендикуляри, розглянути прикладні задачі, а зараз у вас є можливість самостійно розв’язати задачу на застосування теореми про перпендикуляри. Самостійна робота учнів під контролем вчителя. (10 хв.) (Зошити з самостійною роботою здаються старшим груп, вчитель забирає їх на перевірку). І рівень ( 1-6б.) Підручник ст.127, № 420. ІІ рівень (7-9б.) Підручник ст.128, № 422( 1). ІІІ рівень (10 – 12б.) Підручник ст.128, № 426( 1). Підсумок уроку. (Старші груп обирають найкращу на їх думку презентацію, і проголошують слогани, які вони обрали для своїх груп) (5хв.) Слогани: «Знання теореми про три перпендикуляри гарантує вам майбутні гонорари», « Якщо ТТП ти будеш добре знати, зможеш ти практично її застосувати», «Будеш в школі вчити теореми, зможеш у житті розв’язувать проблеми», «Теореми добре будеш знати, будь-які задачі зможеш розв’язати» Вчитель: Перевіримо тепер ваш настрій (Рефлексія) Вчитель дякує за урок і пропонує записати домашнє завдання.
Домашнє завдання § 11 повторити, №423, 434, повторення № 571.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |