Головна » Географія

Назва презентації Автор Короткий зміст

Водний та повітряний транспорт України

950 21137.0Kb

Орлова С.А.
Мета: сформувати вміння характеризувати технічно-економічні особливості водного та повітряного транспорту; показувати на карті основні транспортні вузли й водні шляхи
Водні ресурси регіону. Основні показники якості води. Охорона водойм та водних джерел свого регіону. Проблема питної води

751 14712.07Mb

Ведмідь В.М.
Мета: проаналізувати поширення води на Землі, її склад, властивості, основні показники якості питної води
Вулканізм і вулкани. Гарячі джерела, гейзери

836 180408.2Kb

Стародубцева В.А.
Знати: причини утворення та будову вулканів, після вулканічні явища, сейсмічні пояси Землі. Вміти: показувати на карті згаслі та діючі вулкани, порівнювати гарячі джерела та гейзери
Вулканізм і вулкани. Джерела, гейзери

1152 18181.5Kb

Сідова Н.В.
Мета уроку: формувати в учнів уявлення про походження вулканів і гейзерів, ознайомити з їх будовою; виявити основні області розповсюдження вулканів і гейзерів; розвивати пам’ять, вміння аналізувати, робити висновки, виділяти головне
Вулканізм і вулкани. Джерела, гейзери - 2

761 17083.5Kb

Овдієнко О.П.
Мета: вивчити що таке вулканізм та які його види
Географічна гра «Загублений острів»

489 14540.5Kb

Степаненко Н.В.
Мета: актуалізувати поняття «природний комплекс», «природна зона», «широтна зональність»; закріпити знання щодо особливостей прояву широтної зональності; розвивати інтерес до вивчення географії, логічне мислення та навички прийняття рішень
Географічне пізнання Землі

595 1603.53Mb

Чудна В.М.
Мета: Формування знань учнів про відкриття материків, розкриття особливостей сучасних географічних досліджень Д.Кука, І. Крузенштерна, Ю. Лисянського, та їх географічне значення, та основні напрямки подорожей; розвивати навички роботи з географічною картою
Географічне положення Північної Америки. Історія відкриття й освоєння материка. Практична робота

589 18131.0Kb

Сегеда А.М.
Мета: cформувати в учнів знання про основні риси географічного положення материка, удосконалювати роботу з картами; розвивати пізнавальний інтерес, вміння працювати в колективі
Географічне середовище як сфера взаємодії суспільства і природи. Природокористування. Ресурсозабезпеченість

1153 2404.16Mb

Кондратенко О.І.
Мета: розглянути географічне середовище як сферу взаємодії суспільства і природи, сформувати поняття «ресурсозабезпеченість», «природокористування»; розвивати економічне мислення, уміння аналізувати ступені впливу людини на природу
Географічні координати

959 172816.4Kb

Салєй Т.В.
Мета: закріпити знання учнів про градусну сітку, меридіани та паралелі, сформувати поняття про географічні координати, почати формувати вміння визначати географічні координати точок; розвивати логічне мислення
1-10 11-20 ... 31-40 41-50 51-60 61-70 71-80 ... 301-310 311-315