Головна » Географія |
Мета: - cформувати в учнів знання про основні риси географічного положення материка, удосконалювати роботу з картами; розвивати пізнавальний інтерес, вміння працювати в колективі, аналізувати, робити висновки; Обладнання: фізична карта півкуль, атласи, контурні карти, підручник, портрет Х. Колумба, план вивчення материка, відео фрагменти відкриття Америки. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Хід уроку І. Організаційний момент уроку. Інструктаж з ТБ під час уроку. ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів. Диференціація завдання: «Знайти помилку картографа» (учні отримують фрагменти карти материка, на яких не точно написані географічні об’єкти . Потрібно знайти і виправити помилку). Які материки вже вивчені на попередніх уроках і які епітети з префіксом «най-» можна застосувати до кожного з них; ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної мотивації учнів. Гра «Пляшкова пошта»: Дати можливість учням самостійно визначити назву материка, який буде вивчатися. Діти отримують пошту,яку дістали з пляшок: SOS 70 пн. ш.; 810 зх. д. – м. Мар’ято SOS 720 пн. ш.; 950 зх. д. – м. Мерчісон SOS 650 пн. ш.; 1680 зх. д. – м. Принца Уельського SOS 520 пн. ш.; 560 зх. д. – м. Сент-Чарльз «Здивую всіх» Отже, ми починаємо вивчати материк «Північна Америка». Саме тут можна зустріти географічні дива. о. Гренландія – «Зелена Земля», вкритий шаром льоду , до 3500м, океан з обманливою назвою Тихий, Алеутські острови – в перекладі «В чому справа?», тут на дні залишкових озер – аеродроми для надзвукових літаків. ІV. Вивчння нового матеріалу. «Географічна лабораторія». Робота з підручником (План вивчення материка, план характеристики географічного положення). «Географічний практикум». Учні дають самостійно оцінку ФГП Північної Америки (робота з атласами). Розповідь вчителя – історія походження географічних назв. Фізкультхвилинка Історія відкриття, дослідження материка (відео фрагменти), «Завдання заздалегідь» повідомлення учнів. V. Закріплення вивченого матеріалу. 1. «Мозковий штурм» Чим відрізняється фізико-географічне положення Північної Америки від ФГП інших, вже вивчених материків? 2. Виконання завдань пр. р.№8. VI. Домашнє завдання: Вивчити параграф 39;
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |