Головна » Алгебра

Ділення виду 80 : 20, 600 : 30. Розв’язування простих і складених задач

Урок з математики для учнів 3 класу № 99

Перевірте домашнє завдання №819 360:(10х6)=360:10:6=36:6 72:(9х2)=72:9:2=8:2=4 60:(3х10)=60:3:10=20:10=2 №820 1) 60:3=20 – друге число 2) 40:4=5 Відповідь: 5 – третє число

Заповни цікаві квадрати 12 27 15 18 38 28 30 32

Картка самоперевірки 12 27 6 9 15 21 24 3 18 24 38 28 34 30 26 32 22 36

ТЕМА УРОКУ Ділення виду 80:20, 600:30, 800:400. Розв'язування простих і складених задач

Ознайомитись із діленням виду 80:20, 600:30, 800:400. Удосконалювати навички і вміння учнів розв'язувати прості і складені задачі. Розвивати обчислювальні навички Завдання

Повинні знати правила ділення чисел 80:20, 600:30, 800:400 Повинні вміти: застосовувати дані правила при виконанні обчислень

Поясніть! 600:30 90:30 100:20 80:40 60:20 100:50 800:400 800:40 800:4

Задача 226 Води – 60 кг на ? менше Солі - ? кг, у 20 р. менше

Фізкультхвилинка

Самостійна робота ІІІ рівень ІV рівень 600:200 800:4 900:30+600:200 600:20 800:400 400:4 - 300:30 60:20 80:40 600:2 + 900:300 600:2 800:40 200:20 + 800:4 Задача На початку року у фермера було 600 гусок, а на кінець рок їх стало у 3 рази менше. На скільки менше стало гусок у кінці року? розв'язати діями розв'язати виразом

Картка самоперевірки ІІІ рівень ІV рівень 3 200 33 30 2 90 3 2 303 300 20 210 Задача 1) 600:3=200(г.) 600-600:3=400 (г.) 2) 600-200=400 (г.) Відповідь: на 400 гусок менше стало у кінці року?

Домашнє завдання с. 123 № 828- скласти та обчислити вирази № 829 - розв'язати задачу


Теги: ділення
Навчальний предмет: Алгебра
Переглядів/завантажень: 724/170


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar