Головна » Молодші класи » Українська мова |
Мета: ознайомити учнів з артикуляцією нових звуків; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити складати склади, слова з новою буквою; збагачувати словниковий запас; розвивати артикуляційний апарат, мовлення, мислення; виховувати у дітей старанність, інтерес до навчання. Обладнання: зображення рибки, звуко-складові моделі та фішки до них, таблиця складів, маленькі рибки, пластилін, білі та червоні картки.
Хід уроку: І. Організаційний момент. Стали, дітки, підтягнулись. Одне одному всміхнулись. Сіли всі рівненько, Попрацюємо гарненько. Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.
ІІ. Повторення та закріплення матеріалу. 1. Бліцопитування. Учитель швидко показує букву, учні називають її, а також звуки, що вона позначає на письмі. 2. Читання складів по складовій таблиці.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності 1. Сьогодні ми з вами підемо на рибалку. (Імітування рухів, які нагадують ловіння риби). 2. Загадка. Відгадайте загадку і ви дізнаєтесь хто приніс нам на урок нову букву. Без води не може жить. Має рот, та все мовчить. ( Риба) - Молодці, до нас сьогодні прийшла золота рибка, яка буде разом з вами навчатися. Рибка наша має 3 бажання, які ми повинні виконати на уроці, а саме: - вміти знаходити звук у словах - читати склади з новим звуком - читати нові слова. За кожну правильну відповідь ви одержите маленьку рибку, а вкінці уроку подивимось на наш улов.
- Отже, сьогодні на уроці ми будемо вивчати звуки [р], [р], які позначаються літерою «ер». Ось погляньте на цю букву.
IV. Вивчення нового матеріалу. 1. Асоціація букви .
2. Ліплення букви Р. Використовуючи пластилін діти ліплять букву Р.
3. Артикуляційні вправи.
4. Визначення місця букви у касі.
5. Гра « Назви слова» 6. Складання звукових моделей слів.
7. Робота в зошиті.
Фізкультхвилинка. Ра- ра – ра! Ра – ра – ра! – У нас розпочалася гра. Ри – ри – ри! Ри – ри –ри! – Нумо, руки догори. Вліво, вправо нахилились, Низько до землі вклонились… Присідай і випрямляйся, Разом з нами дружно грайся. Раз – два! Відпочили? До роботи дружно сіли.
Читання слів та складів учителем « луною».
V. Закріплення вивченого матеріалу. 1) Словниково-логічні вправи.
2) У що взувся рак?
2. Гра « Відшукай кінець»
Ра – ( к, ма, влик) Ру – ( ка, чка, кавичка) Рі – (ка, пка)
3. Чистомовка. Ра - ра – ра – багато у бобра добра. Ру - ру – ру – шкода бобру Ро – ро - ро – своє добро. Рі – рі – рі – віддати дітворі. Ри – ри – ри – ось такі бобри!
VІ. Підсумок уроку. - Яку букву вивчили на уроці? Знайдіть її в касі. - Які звуки вона може позначати?
- Підрахуйте, скільки рибок ви сьогодні впіймали. Працювали всі старанно І почули у кінці, Що у нашім першім класі Діти – просто молодці!
| |
Переглядів: 813 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |