Головна » 9 клас » Українська мова

Мета: поглибити знання учнів про складні речення з різними видами зв’язку (структуру, смислові відношення, засоби зв’язку); ознайомити з особливостями пунктуації в складних синтаксичних конструкціях
Мета: поглибити знання учнів про складні речення з різними видами зв’язку (структуру, смислові відношення, засоби зв’язку); ознайомити з особливостями пунктуації в складних синтаксичних конструкціях між двома сполучниками (сурядним і підрядним)
Мета: формувати в учнів поняття про тези як один із видів самостійної роботи з літературою; ознайомити з видами тез та вимогами до складання їх; розвивати вміння школярів осмислювати прочитане, виділяти основні положення, висунуті автором
Мета: удосконалювати в учнів уміння використовувати конспектування як різновид стислого переказу почутого; поглиблювати знання школярів про види конспектів; розвивати вміння критично осмислювати почуте, виділяти в ньому головне
Мета: поглибити знання учнів про складні речення з різними видами зв’язку (структуру, смислові відношення, засоби зв’язку); ознайомити зі стилістичними можливостями цих синтаксичних конструкцій у текстах художнього, публіцистичного й наукового стилів
Мета: узагальнити й систематизувати знання восьмикласників з розділу «Складне речення з різними видами зв’язку», сформувати цілісну систему особистих знань учнівз теми, структурувати вивчений теоретичний матеріал, удосконалювати пунктуаційні вміння й навички
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень дев’ятикласників з розділу «Складне речення з різними видами зв’язку»; з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією
Мета: поглиблювати знання учнів про текст; ознайомити з поняттям «складне синтаксичне ціле» та з його основними ознаками; навчити відрізняти складне синтаксичне ціле від набору речень; розвивати творчі вміння працювати зі складним синтаксичним цілим
Мета: поглиблювати знання учнів про складне синтаксичне ціле та його основні ознаки; удосконалювати вміння й навички школярів виділяти в тексті тему й мікротеми, тематичні речення, ділити текст на абзаци
Мета: поглибити знання учнів про складне синтаксичне ціле, його ознаки, сформувати поняття про види міжфразового зв’язку компонентів висловлювання (ланцюговий і паралельний) і способи зв’язку (перспективний і ретроспективний)
1-10 11-20 ... 31-40 41-50 51-60 61-70 71-71