Головна » 9 клас » Правознавство |
Мета: узагальнити та проконтролювати знання з теми, перевірити сформованість вмінь пояснювати та розтлумачувати поняття (правило, право, закон конституція та ін.), описувати та оцінювати окремі правові положення та явища; перевірити, наскільки сформована свідома повага до права та закону. Тип уроку: урок контролю та узагальнення знань. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент ІІ. Етап контролю і корекції знань, умінь та навичок Тестові завдання 1. Система встановлених або санкціонованих державою загальнообов’язкових правил поведінки, які є юридичним регулятором суспільних відносин: А) звичаї; Б) традиції; В) право; Г) мораль. 2. Укажіть, які з наведених ознак характеризують право: А) формується одночасно з виникненням суспільства; Б) існує лише у свідомості людини; В) має встановлену форму вираження; Г) регулює всі суспільні відносини. 3. Скільки є видів правопорушень за змістом? А) Стільки ж, скільки і галузей права; Б) більше, ніж галузей права; В) менше, ніж галузей права; Г) види правопорушень з галузями права не пов’язані. 4. Що в перекладі означає слово «конституція»? А) Устрій; Б) угода; В) створення; Г) договір. 5. Який із видів юридичної відповідальності указано неправильно? А) Адміністративна; Б) матеріальна; В) дисциплінарна; Г) міждержавна. 6. Конституцію незалежної України було прийнято: А) 99 р. Б) 978 р. В) 990 р. Г) 996 р. 7. Визначте види соціальної норми: А) укладання договору позики; Б) святкування Великодня; В) сватання перед весіллям; Г) неповага до старших. 8. Згідно з Конституцією України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачено: А) Конституцією України; Б) законами України; В) законами України та міжнародними договорами; Г) міжнародними договорами. 9. Серед суб’єктів правовідносин розрізняють: А) громадян; Б) фізичних осіб; В) організації; Г) юридичних осіб. 10. У додержавний період роль регуляторів суспільних відносин виконували: А) мораль; Б) право; В) звичаї; Г) традиції. ІV. Підсумки уроку Рефлексія щодо вчасності та правильності виконаних завдань. V. Домашнє завдання Повторити вивчений матеріал, особливу увагу звернути на визначення ключових понять.
| |
Переглядів: 1789 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |