Головна » 9 клас » Історія України |
Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння й використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми. Тип уроку: контролю та перевірки знань. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент Методичні рекомендації (див. урок № 8). ІІ . Оцінювання та перевірка знань Виконання завдань 1. Прочитайте текст і дайте відповідь на запитання. «Намагаючись привернути увагу широкого загалу до життєдайних джерел фольклору, він обробив та опублікував понад 600 народних пісень, своїми теоретичними працями заклав підвалини української музичної фольклористики. Розуміючи масштаби і значення творчості Т. Шевченка для процесу становлення української нації, композитор створив цілий музичний цикл "Музика до «Кобзаря» Т. Шевченка», до якого увійшли понад 80 творів різних жанрів та форм”». Про кого із діячів української культури йдеться у даному документі? Назвіть його найбільш видатні твори. Відповідь: Микола Лисенко; «Різдвяна ніч», «Утоплена», «Наталка Полтавка», «Тарас Бульба», «Енеїда», «Коза-Дереза», «Пант Коцький» та ін. 2. Установіть, які із наведених творів мистецтва є творами живопису (чотири правильні відповіді). 1) «Святочне ворожіння» 2) «Українська ніч» 3) «Вечір у степу» 4) «Майська ніч» 5) «Ясні зорі» 6) «Ярмарок» 7) «У темряві» Відповідь: 1), 2), 3), 6). 3. Позначте пам’ятки культури, які були споруджені у другій половині ХІХ ст. (чотири правильні відповіді). 1) Володимирський собор у Києві; 2) будинок Полтавського губернського земства; 3) будинок міської думи в Києві; 4) пам’ятник Богдану Хмельницькому у Києві; 5) парк «Софіївка» в Умані; 6) драматичний театр в Одесі; 7) драматичний театр у Сімферополі. Відповідь: 1), 3), 4), 7). 3. Позначте прізвища відомих українських художників другої половини ХІХ ст. (чотири правильні відповіді). 1) А. Куїнджі; 2) І. Труш; 3) В. Симиренко; 4) О. Кобелєв; 5) К. Костанді; 6) М. Пимоненко; 7) М. Микешин. Відповідь: 1), 2), 5), 6). 4. Із наведеного переліку виберіть твори, які належать перу І. Карпенка-Карого (чотири правильні відповіді). 1) «Лимерівна»; 2) «Мартин Боруля»; 3) «Сто тисяч»; 4) «Глитай, або ж павук»; 5) «Хазяїн»; 6) «Не судилося»; 7) «Безталанна». Відповідь: 2), 3), 5), 7). 5. Позначте факти, які свідчать про розвиток української освіти та науки другої половини ХІХ ст. (чотири правильні відповіді). 1) Відкриття кафедри історії України у Львівському університеті; 2) відкриття в Одесі Новоросійського університету; 3) відкриття Харківського університету; 4) відкриття перших жіночих гімназій; 5) заснування у Києві Українського Наукового Товариства; 6) утворення в Галичині освітнього товариства «Просвіта»; 7) відкриття гімназії Вищих наук у Ніжині. Відповідь: 1), 2), 4), 6). 6. Установіть відповідність між прізвищем українського драматурга та назвою його твору:
Відповідь: А — 3; Б — 5; В — 1; Г — 4. 7. Установіть відповідність між діячами культури та сферами їхньої діяльності.
Відповідь: А — 4; Б — 5; В — 1; Г — 3. 8. Установіть відповідність між прізвищем автора та його твором.
Відповідь: А — 2; Б — 4; В — 1; Г — 5. 9. Установіть відповідність між прізвищем художника та назвами його творів.
Відповідь: А — 1; Б — 5; В — 4; Г — 2. 10. Установіть відповідність між датою та подією.
Відповідь: А — 5; Б — 3; В — 1; Г — 4
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 873 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |