Головна » 8 клас » Українська література

Мета: продовжити знайомити школярів з творчістю В. Cамійленка, зосереджуючи увагу на творі «Ельдорадо»; зробити його ідейно-художній аналіз, акцентуючи увагу на спрямованості сатиричної поезії; розвивати логічне мислення, пам’ять, спостережливість
Мета: систематизувати та узагальнити знання школярів про особливості поетичної творчості В. Cамійленка, роль гумора та сатири в ній; розвивати творчі здібності учнів, їх логічне мислення, пам’ять, вміння послідовно викладати свої думки, робити висновки
Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом сучасного письменника-гумориста Є. Дудара; проаналізувати його твір «Слон і мухи», пов’язуючи його із сучасним життям; розвивати вміння визначати головну думку твору
Мета: ознайомити школярів з програмовими сатиричними оповідями сучасного письменника-гумориста, які спонукають до роздумів про довколишній світ і себе в ньому, визначити прихований зміст цих творів та прокоментувати його; розвивати логічне мислення
Мета: вчити школярів складати власну гумористичну оповідь, перевірити набуті їх знання про гумореску як літературний жанр, особливості її побудови та ідейно-тематичне спрямування; розвивати творчі здібності учнів
Мета: ознайомити школярів з життям й творчістю О. Вишні, охарактеризувати цикл письменника-гумориста «Мисливські усмішки», проаналізувати окремі гуморески; розвивати культуру зв’язного мовлення, вміння логічно мислити, співставляти
Мета: продовжити знайомити школярів з письменниками Харківщини, зокрема з життям і творчістю М. Возіянова, проаналізувати ідейно-художній зміст окремих його гумористичних творів; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення
Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам’ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отримані знання і застосовувати їх під час виконання завдань
Мета: систематизувати та узагальнити вивчений учнями впродовж навчального року учбовий матеріал, який стосувався знань про життєвий і творчий шлях письменників, зміст їх творів, понять з теорії літератури; розвивати культуру зв’язного мовлення
Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю письменника-земляка Яра Славути, збагнути поетичний світ автора, особливості його віршів про Херсонський степ, розкрити їх ідейно-тематичне спрямування; формувати високі художньо-естетичні смаки
1-10 11-20 ... 41-50 51-60 61-70 71-76