Головна » 8 клас » Світова література

Мета: проаналізувати сонети з «Книги пісень»; працювати над виразним читанням поезій напам’ять; пояснювати вибір сонета; розвивати навички публічного виступу, виховувати критичне ставлення до людських недоліків
Мета: викликати співчуття до долі письменника та повагу до його мужності; ознайомити з історією створення роману «Дон Кіхот»; учити брати участь в інтерв’ю з «письменником»; виховувати уважність, милосердя
Мета: переказати зміст прочитаних розділів у вигляді розповіді про подвиги Дон Кіхота; продовжити читання роману; зробити попередні висновки про основні риси характеру Дон Кіхота; розвивати навички вдумливого читання; виховувати толерантність
Мета: порівняти характери головних героїв роману Сервантеса; зробити висновки про причини їхніх вчинків; встановлювати міжпредметні та міжлітературні зв’язки; розвивати уміння працювати з критичною літературою
Мета: підбити підсумки вивченняроману «Дон Кіхот»; ознайомитиз поняттями «вічного образу» умистецтві; вчити працювати зуривками критичних статей;розвивати логічне мислення;виховувати активну життєвупозицію, милосердя
Мета: вчити писати твір-лист до літературного героя; розвивати письмове зв’язне мовлення, творчі здібності
Мета: узагальнити та систематизувати знання за вивченою темою; перевірити отриманий рівень знань у формі літературної гри; вчити працювати в групі; виховувати інтерес до літератури
Мета: перевірити рівень знань за вивченою темою; розвивати письмове зв’язне мовлення; виховувати прагнення досягти найкращих результатів
Мета: ознайомити з особливостями театру шекспірівської доби, з фактами біографії В. Шекспіра, творчим спадком драматурга; з’ясуватисуть шекспірівського питання; розвивати уміння складати опорніконспекти, логічне мислення; виховувати допитливість, уміння працювати в парах
Мета: ознайомити з історією створення трагедії «Гамлет»; пригадати визначення трагедії; з’ясувати, ким виступають у п’єсі її герої; вдосконалювати навички роботи з текстом; розвивати усне зв’язне мовлення; виховувати небайдужість до долі героїв твору
1-10 11-20 ... 31-40 41-50 51-60 61-70 71-73