Головна » 7 клас

Мета: закріплювати розуміння учнями поняття «композиція», відомості про передавання глибини простору на площині; поглиблювати розуміння поняття «повітряна перспектива» та засоби передавання глибини простору на площині
Мета: закріплювати знання учнів про повітряну перспективу як засіб передавання простору; про графічні засоби передавання глибини простору на площині; розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння передавати засобами графіки простір
Мета: продовжувати закріплювати знання учнів про архітектуру як вид візуального мистецтва, поглиблювати ознайомлення з видами архітектури; ознайомлювати учнів із виражальними засобами архітектури
Мета: продовжувати закріплювати знання учнів про архітектуру як вид візуального мистецтва, поглиблювати знання про архітектурні стилі; ознайомлювати учнів із виражальними засобами архітектурних стилів; збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати
Мета: завершити ознайомлювати учнів із законами перспективного передавання глибини простору; ознайомити з поняттям «фронтальна перспектива», її законами та використанням; поглиблювати знання про поняття «сценічний образ», «вигородка»
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із живописом як видом образотворчого мистецтва; надавати початкові знання про види живопису; продовжувати ознайомлювати з технікою вітража; закріплювати навички створення вітражної композиції
Мета: поглиблювати знання учнів про українські свята та традиції; продовжувати ознайомлювати з технікою створення сюжетної просторової композиції; закріплювати вміння свідомо обирати матеріали та інструменти для втілення свого задуму
Мета: продовжувати поглиблювати знання учнів про анімалізм як жанр живопису; продовжувати засвоювати правильну побудову композиції на аркуші паперу; закріплювати навички малювання складної форми; закріплювати знання про засоби передавання характерних форм тіла коней
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів з основами композиції, закріплювати та розширювати розуміння понять «точка зору», «композиційний центр», «ритм», «лінія горизонту»; розвивати в дітей комбінаторні здібності
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із ландшафтною архітектурою як видом візуального мистецтва, надавати знання про малі архітектурні форми; ознайомлювати учнів із виражальними засобами японського саду
1-10 11-20 ... 371-380 381-390 391-400 401-410 411-420 421-423