Головна » 6 клас » Всесвітня історія

Мета: дослідити, якими шляхами відбувся перехід Риму від республіки до імперії ; вдосконалювати навички опрацювання, систематизації історичної інформації; познайомити та закріпити розуміння понять «імперія», «прінцепс», «монархія», «династія», «централізована держава», «меценат»
Мета: дати уявлення учням про релігію давніх римлян, познайомити з основними досягненнями культури Риму; з’ясувати, у чому виявився вплив та зв’язок грецької та римської культур; вдосконалювати навички самостійної роботи, розвивати уміння складання таблиць
Мета: дати уявлення про побут і повсякденне життя стародавніх римлян; удосконалювати навички роботи з інформативними текстами, розвивати психологію співпраці
Мета: познайомити учнів з історією виникнення християнства, ученням Ісуса Христа, причинами швидкого поширення християнської релігії; вдосконалювати навички роботи з підручником та історичними текстами, порівняльними таблицями
У грі беруть участь 3 команди, у кожній по 8–10 учасників. Команда впоралася із грою лише тоді, коли в ній взяли участь усі гравці. Порядок вступу в гру кожного учасника оговорюється командою заздалегідь
Мета: закріпити знання з історії Давнього Риму, вміння користуватися історичною картою; вдосконалити навички роботи в групі, вміння користуватися додатковою літературою, історичними джерелами, вміння працювати з текстом, виділяти головне, розвивати комунікативні зв’язки
Мета: з’ясувати причини кризи влади та у господарстві Римської імперії; розвивати вміння працювати з підручником та історичними текстами, робити висновки відповідно до віку учнів
Мета: сформувати в учнів уявлення про зміни в політичному та духовному житті за часів пізньої імперії; розвивати вміння складати характеристику історичного діяча, працювати з підручником та історичними текстами, оцінювати та порівнювати історичну інформацію
Мета: з’ясувати причини перетворення християнської релігії на дер-жавну релігію Римської імперії, дати уявлення про структуру християнської церкви; розвивати навички роботи з історичними джерелами і схемами, формувати уміння порівнювати історичну інформацію
Мета: сформувати в учнів розуміння причини падіння Риму; розвивати вміння працювати з підручником та історичними текстами, порівняльними таблицями; введення та закріплення нових понять «варвари», «вандалізм», «варварські королівства», «Велике переселення народів»
1-10 11-20 ... 31-40 41-50 51-60 61-70