Головна » 11 клас » Українська мова |
Мета: повторити та узагальнити знання учнів про мовленнєвий етикет, етичні мовленнєві формули; розвивати навички роботи в групах, мовленнєво-комунікативні вміння, здібності до критичного мислення, аналітико-синтетичні мисленнєві навички, збагачувати словниковий запас; виховувати толерантність, інтерес до народних звичаїв, повагу до рідної мови. Внутрішньопредметні зв’язки: Стилістика: стилі мовлення, стильові ознаки. Тип уроку: урок розвитку мовленнєвих умінь і навичок. ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент ІІ. Ознайомлення учнів із темою, метою і завданнями уроку ІІІ. Виконання творчих і дослідницьких завдань, спрямованих на розвиток комунікативний умінь Робота з текстом. Робота в групах Група 1 Прочитайте текст. Визначте його стильову належність. Складіть докладний план тексту, потім доповніть його 1–3 реченнями (кожний пункт). Звертаючись до авторського тексту, знайдіть слова та вирази, якими можна ваш матеріал об’єднати в текст. Прочитайте текст. Визначте стиль мовлення, стильові ознаки. Які головні ідеї можна виокремити? Складіть тези цього тексту. Складіть тези цього тексту. Що викликає труднощі у виконанні цього завдання? Прочитайте текст. Визначте тип мовлення. Які стилі мовлення використані у тексті? Доведіть свою точку зору. Поділіть текст на п’ять частин. Складіть короткий і докладний плани.Напишіть твір-мініатюру з описом традиційного свята українців, що особливо подобається. Складіть тези заданого додому параграфа підручника з будь-якого предмета.
| |
Переглядів: 1091 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |