Головна » 11 клас » Українська література |
Контрольна робота № 1. Українська література 1920–1930 рр. Поезія, проза
Мета: перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу з теми; формувати вміння роботи з різнорівневими завданнями; розвивати навички узагальнення й аналізу вивченого матеріалу; виховувати прагнення самовдосконалення.
Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь, навичок. Обладнання: різнорівневі завдання. ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми й мети уроку ІІ. Пояснення вчителем методики виконання завдань контрольної роботи Виконання завдання І рівня передбачає максимальну оцінку 0,5 б., ІІ рівня — 2 б., ІІІ рівня — 3 б. ІІІ. Проведення тестової контрольної роботи Варіант І Рівень І Визначте правильне твердження: 1. 1920 р. виходить збірка П. Тичини під назвою А «Рідний край» Б «Чернігів» В «Сталь і ніжність» Г «Замість сонетів і октав» 2. Представником авангардного мистецтва початку ХХ ст. є А М. Зеров Б М. Семенко В Є. Плужник Г Г. Косинка 3. «Батько — вчитель, потім — завідуючий городською школою, нарешті — 1905 року — інспектор народних шкіл, мати — з дрібного землевласницького роду Яреськів — роду козацького…». Це запис із автобіографії А М. Хвильового Б М. Зерова В М. Рильського Г М. Семенка 4. Поезією М. Рильського про місто його дитинства — Київ є А «На білу гречку впали роси…» Б «Яблука доспіли, яблука червоні…» В «Слово про рідну матір» Г «Ластівки літають, бо літається» 5. Показ жінки в часи революції, згубного впливу хибних ідей на людину та переродження комуністів у бездумних чиновників є темою твору М. Хвильового А «Сентиментальна історія» Б «Я (Романтика)» В «Кіт у чоботях» Г «Думки проти течії» 6. Два світи — минуле й майбутнє, буття й небуття, реальне й уявне — поєдналися в один у творі Г. Косинки А «Мати» Б «На золотих богів» В «Фауст» Г «В житах» Рівень ІІ Дайте розгорнуту відповідь: 1. Які стильові тенденції переважають в індивідуальному стилі письменника? 2. Яким вимальовується в поезії Є. Плужника образ його часу? Порівняйте з художніми свідченнями інших авторів. 3. М. Рильський оцінив першу збірку Г. Косинки як початок «епохи революції». Чи виправдав новеліст ці сподівання? Рівень ІІІ Напишіть твір-мініатюру за однією з тем: • «Екзотичність мислення М. Семенка»; • «Жінка в пореволюційному суспільстві» (за творами М. Хвильового); • «Новели Г. Косинки — гарячий подих революції, селянської волі і сум бідняцької ниви (М. Стельмах)». Варіант ІІ Рівень І Визначте правильне твердження 1. 1924 р. виходить збірка П. Тичини під назвою А «Вітер з України» Б «Плуг» В «Сонячні кларнети» Г «Сковорода» 2. Перший друкований твір М. Семенка з’явився в журналі А «Україна» Б «Український вісник» В «Українська хата» Г «Дзвін» 3. «Ми хочемо такої літературної обстановки, в якій будуть цінитися не маніфест, а робота письменника…». Ці слова належать критикові А М. Семенку Б М. Хвильовому В М. Зерову Г М. Рильському 4. «Неокласицизм» стилю М. Рильського найбільш ґрунтовно й влучно сформулював А М. Зеров Б М. Семенко В М. Хвильовий Г П. Тичина 5. Членом спілки пролетарських письменників «Гарт», одним із перших ініціаторів створення ВАПЛІТЕ є А Є. Плужник Б М. Зеров В Г. Косинка Г М. Хвильовий 6. Автором поетичних рядків «Вчись у природи творчого спокою В дні вересневі…» є А П. Тичина Б М. Рильський В Є. Плужник Г М. Семенко Рівень ІІ Дайте розгорнуту відповідь: 1. Поясніть зв’язок літератури як мистецтва слова з провідними тенденціями свого часу. 2. Схарактеризуйте художню форму одного із сонет М. Зерова (за вибором). 3. Розкрийте особливості гротеску в повістях М. Хвильового «Санаторійна зона» та «Сентиментальна історія». Рівень ІІІ Напишіть твір-мініатюру за однією з тем: • «Спадщина «розстріляного відродження» — то важлива й цікава сторінка нашої культури»; • «Вірші П. Тичини, М. Рильського — шедеври світової літератури»; • «Мої роздуми про новелістику Г. Косинки». ІV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання Скласти хронологічну таблицю життя й творчості Ю. Яновського.
| |
Переглядів: 1714 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |