Головна » Зарубіжна література

О. Твардовський „Я був убитий під Ржевом...”, „На карб не ставте відтепер мені...”. Поетизація подвигу у другій світовій простих солдатів

МЕТА: ознайомити учнів з творчим шляхом О.Твардовського,особливостями Великої Вітчизняної війни; розвиток кругозору, виразного читання, уміння висловлювати власну думку; виховувати повагу до історичної пам'яті народу, ветеранів війни.

ОБЛАДНАННЯ; підручник, ілюстрації, ТЗН, аудіо записи.

 

ХІД УРОКУ

Організація класу до уроку.
Актуалізація опорних знань.

1.  «Мозковий штурм»:

Де відбуваються події твору «Останній дюйм»?
Де жили дівчата у творі «Останній листок»?
Ким був Бен за професією?
Який шедевр створив Берман?
Чи зможуть знайти спільну мову Бен і Дезі?
Чи можне назвати вчинок Бермана геройським?

2,  Диспут «Хто винен у проблемах батьків та дітей»?

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

1.  Постановка проблемного питання.

-Сьогодні я хочу, щоб ви самі назвали, про що піде мова на уроці. Щоб трохи вам допомогти, я пропоную вам переглянути наступний відеоролик.

(учні переглядають запис фрагментів Великої Вітчизняної війни під музичний супровід пісні В.Висоцького)

Відповіді учнів.
Слово учителя.

-    Так. Ми сьогодні будемо вести мову про події Великої Вітчизняної
війни та їх висвітлення у творах світових письменників..

ІУ. Робота над новим матеріалом

1.  Вступне слово учителя

-    Велика Вітчизняна війна залишила свій чорний слід у житті
мільйонів людей. Вона принесла біль, горе страждання кожній
людині. Про події війни збереглася багато матеріалів і зараз ми з
вами переглянемо кілька епізодів, знятих під час війни....

Перегляд слайдів про епізоди Великої Вітчизняної війни.
Аналіз переглянутого матеріалу.
Ознайомлення з письменниками, які у своїх творах висвітлювали події Великої Вітчизняної війни (перегляд слайдів та записи у зошити).
Робота над творами О.Твардовського.

 

Читання творів учителем;
Бесіда над змістом прочитаного;
Словникова робота за питаннями учнів;
Мовчазне читання учнями;

 

Вправляння у виразному читанні;
Робота над змістом прочитаного (Чим вразила вас поезія? Які почуття виникли у вас під час читання? Які рядки поезії найбільше

сподобалися і чому?)

 6. Слухання запису твору К.Симонова «Жди меня»

V. Закріплення вивченого матеріалу

Кого із письменників, які писали про події Великої Вітчизняної війни ви запам'ятали?
Чим сподобався вам урок?
Які висновки з уроку ви зробили для себе?
Для чого писав твори О.Твардовський?

 

Підсумок уроку. Оцінювання навчальних досягнень.
Домашнє завдання:

вивчити одну з поезій напам'ять;
підготувати розповіді по події Великої Вітчизняної війни


Теги: Титко В.І., Твардовський
Навчальний предмет: Зарубіжна література
Переглядів/завантажень: 60/10


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar