Головна » Всесвітня історія |
Тема: Відлік часу в історії стародавнього світу Мета: ознайомити учнів з обліковуванням часу в історії; навчити розв’язувати хронологічні задачі Хід уроку І. Мотивація Робота з датами: Який рік іде? (2014) Друга світова війна 1939-1945 р. Чому в першому випадку рахують в зворотньому порядку, а в другому – в прямому? Як Ви думаєте, чи важливо розібратися в цьому? Сьогодні ми розберемося в тому, як обчислюють роки в історії. ІІ. Робота над новим матеріалом Аналіз 1-ої частини таблиці в підручнику на с.10. Як рахуємо роки? Висновок: в прямому порядку. Аналіз 2-ої частини цієї ж таблиці в порівнянні з першою. Що побачили незвичного? Висновок: рахується в зворотньому напрямку, дописані слова «до н.е.» Знайомство з лінією часу. Вчитель креслить на дошці розміщення століть на лінії. Пояснює, що початком нашої ери вважається народження І.Христа. ІІІ. Закріплення вивченого Самостійне виконання завдань: стр. 10 І ряд – №1 ІІ ряд – №2 ІІІ ряд – №3 Взаємоперевірка робіт. Коментоване читання: п.2, стр.10, ілюстрація цього на лінії часу. Сам остійне перечитати п.3, стр. 11, алгоритм роботи над хронологічними завданнями. Колективне розв’язування задач-прикладів на стр.11 з детальним коментуванням. Самостійне розв’язування задач: І варіант – завдання 2, ІІ варіант – завдання 3. ІV. Підсумок уроку Самооцінка своєї роботи: оцінити розв’язування задач в завданнях 1,2,3, усні відповіді. Обговорити оцінки в парах. Вкласти листочки з оцінюванням в зошити і здати на перевірку. Обговорення підсумкових питань на стр. 11.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |