Головна » Інформатика

Word - цікаво та корисно

Мета: навчитися створювати  в ТР Word рекламно-профорієнтаційну продукцію, дотримуючись вимог для створення продукції, передати в рекламних матеріалах культуру, особливості регіону.   

 

Теоретичні відомості:

      Під час створення рекламно-профорієнтаційної продукції необхідно враховувати  наступні вимоги:

 

візуальна інформація повинна привертати увагу, бути зрозумілою, легко запам’ятовуватись завдяки виразності форми, гармонії кольорів, дизайну;
інформація повинна бути оптимізована і вдало скомпонована;
у визначеній продукції повинні переважати символи (області, визначних місць тощо), яскраві сюжетні зображення при мінімальному ємкому тексті;
передати в рекламних матеріалах культуру, особливості регіону, врахувати запити потенційних споживачів освітніх послуг;
використовувати три фактори, важливі для звернення до рекламної аудиторії: історичні корені, національний менталітет, нинішні реалії та прогнози на перспективу.

 

Рекомендації щодо оформлення

рекламно - профорієнтаційної продукції

 

При складанні рекламної продукції потрібно мати на увазі ряд особливостей.

 

Здійснюючи підготовку буклетів, календарів, плакатів або іншої друкованої реклами, дуже важливо добре продумати дизайн: правильно розташувати текст, знайти ефектну картинку й вибрати ту колірну гаму, на тлі якої реклама послуги буде сприйматися найкраще.

Друкована реклама має володіти такими основними естетичними якостями, як виразність, оригінальність, гармонійність, єдність форми, змісту і стилю.

Працюючи над дизайном продукції треба оцінювати можливості конструювання такої форми рекламного повідомлення, щоб споживач міг швидко отримати необхідну інформацію, без труднощів відшукати потрібне. Реклама повинна бути узгоджена з розміром сторінки, форматом і стилем оформлення друкованого видання.

 

Текст

Текст має бути коротким, виражений простими зрозумілими для цільової аудиторії словами, а також спонукати до певної дії. Він повинен містити достатньо інформації про послугу. Кожна фраза у тексті має нести нову інформацію.

Перевага віддається знаходженню своєрідної родзинки тексту - "сторожових слів", які можуть легко запам'ятатися і на певний час надійно "засісти" в пам'яті того, хто прочитав такий текст. Такі тексти, призначені на масову аудиторію, виграють від того, якщо в них зведені до мінімуму специфічні, маловідомі терміни.

Не набирайте заголовними літерами. Такий текст є складним для сприйняття. Важливі абзаци виділяйте жирним або курсивом. Можна використати замість цього стрілочки, галочки, зірочки тощо.

У довгому тексті через кожні 5–6 см набору варто давати короткий підзаголовок. Деякі підзаголовки викладайте у запитальній формі. Це дасть змогу уникнути одноманітності. Доцільно також робити невеликі відступи між абзацами.

Якщо треба перелічувати більш ніж три елементи, застосовуйте цифри для позначення кожної позиції.

З позиції комунікації зі споживачем велике значення мають рекламні реквізити – довідкова інформація, розміщена в рекламному тексті.

Основний текст являє собою виклад найвиразніших і найпривабливіших ознак презентованого матеріалу. І треба виконати його так, щоб ця розповідь була сприйнята з цікавістю, без будь-яких ускладнень чи заперечень.

 

Заголовок

Також велике значення у процесі організації уваги читачів мають правильно підібрані заголовки. Заголовок повинен бути набраний шрифтом, який і за накресленням, і за кеглем був би контрастним до тексту. Але найголовніша вимога до заголовка – це його зміст. Практика показала, що оптимальний розмір заголовка – приблизно 10 слів. У заголовку все має бути гранично ясним, чітким і зрозумілим.

 

Шрифт

Шрифтові елементи неможливо розглядати окремо від тексту, оскільки неузгодженість використання шрифтів зменшує ефективність сприйняття рекламного повідомлення в цілому. Також сприйняттю перешкоджає використання більше двох різних шрифтів, як відрізняються один від одного характером і стилем оформлення. Колір шрифту та фону завжди мають бути контрастними – чим різкіше виділяється шрифт на фоні, тим він легше читається й сприймається. При виборі шрифту варто пам’ятати, що він має відповідати рекламованим товарам і не ускладнювати сприйняття своїм графічним оформленням.

Якщо у вас довгий основний текст, розверстуйте його на три колонки по 35–40 літер на рядок.

 

Колір

Також з великою увагою для підвищення ефективності друкованої продукції потрібно відноситися до її кольору. Колір в композиції акцентує в тій або іншій мірі найбільш істотну сторону теми, головну її ідею. Колір має бути природним, ненав’язливим, відповідати загальній композиції твору.

Так, червоний, жовтий, жовтогарячий кольори візуально наближають предмет, збільшуючи його обсяг і немов "підігріваючи" його. Блакитний, синій, фіолетовий, чорний візуально віддаляють об'єкт, зменшують і "прохолоджують" його. Тому вибираючи той або той колір для оформлення поліграфічної продукції, варто оцінити його з погляду цих параметрів.

Рекомендується застосовувати не більше двох різних кольорів, які, проте, можна урізноманітнити за рахунок схожих відтінків. Спеціальними дослідженнями встановлено, що кількість кольорів безпосередньо впливає на ефективність повідомлення.

 

Ілюстрації

Професіонали стверджують, що найкраще враження справляють ілюстрації, які містять “сюжет – ідею”. Не слід включати до неї велику кількість обличчя чи предметів, які не мають прямого стосунку до вашого замислу. Не змушуйте читача роздивлятися суміш людей та речей.  У вашому сюжеті цілком достатньо одного-двох персонажів.

Якщо головний зміст закладений в ілюстрацію,  вона ставиться вгорі, відкриваючи текст; якщо ж вагомішою зі смислового погляду виявляється заголовок, то його місце над ілюстрацією.

Під кожною додатковою ілюстрацією давайте коротку підтекстовку, виділену, скажімо, курсивом, з поясненням зображення інформацію.

 

Варіант – 1

Завдання.

Створити та роздрукувати  БУКЛЕТ  - ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ. 

 

Буклет – це поліграфічна продукція, віддрукована на одному аркуші, сфальцьована в декілька паралельних згинів, без шиття. Буклет створюється для широкої цільової аудиторії. Головний критерій  для написання буклету – корисна інформація в яскравій формі.

                            

ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ БУКЛЕТУ НЕОБХІДНО ВРАХОВУВАТИ  НАСТУПНІ ВИМОГИ:

візуальна інформація повинна привертати увагу, бути зрозумілою, легко запам’ятовуватись завдяки виразності форми, гармонії кольорів, дизайну;
інформація повинна бути оптимізована і вдало скомпонована;
у визначеній продукції повинні переважати символи (дати, основні відомості тощо), яскраві сюжетні зображення при мінімальному ємкому тексті;
передати в рекламних матеріалах культуру, особливості регіону,  врахувати запити потенційних  туристів;
використовувати три фактори, важливі для звернення до аудиторії: історичні корені, національний менталітет, нинішні реалії та прогнози на перспективу, розбудову

 

ПОМИЛКИ:

• не перевантажуйте буклет.
• не використовуйте маленький шрифт.

• не забудьте закликати до дії - чого ви хочете від читача? Це повинно бути надруковано чітко і зрозуміло.

                         

!!! Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки

та протипожежної безпеки, санітарно-гігієнічних норм при роботі в комп’ютерному класі.

Хід роботи:

Завантаживши ТР Word.
Переглянути презентаційні матеріали до теми «ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ»
Виконати завдання, дотримуючись вказаних вимог

                                                       

Буклет повинен містити якомога більше необхідної інформації про Черкащину, Великого Кобзаря.  Інформація має бути викладена лаконічно, в доступній формі. Ілюстрації і таблиці повинні органічно доповнювати текст. Правильно складений буклет містить відповіді на основні запитання, які можуть виникнути.
Буклет складається українською мовою у ТР Word 2007.
Застосовуйте довільний метод фальцювання («гармошкою», «серветкою»)
Формат та кількість сторінок:

Формат А4;
1 сторінка;
Двосторонній друк;
Шрифт Time New Roman;
Розмір кегля – 12;
Міжрядковий інтервал – 1.0;
Поля: ліворуч, праворуч, вгорі, внизу – 1.0;
Абзац – п’ять знаків.

 

Вказати своє прізвище та ім’я, повну назву навчального закладу.

Варіант 2

Завдання.

Створити та роздрукувати  КАЛЕНДАР  - ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ. 

Календарі – один з найбільш поширених видів рекламної продукції. Настінні календарі та настільні календарі у вигляді піраміди - досить проста  продукція, яка може стати відмінним подарунком діловим партнерам і ненав'язливо нагадає їм про регіон, події чи знаменні постаті. Це іміджева продукція для створення позитивного образу.

 

Якщо в інших видах поліграфічної продукції робиться наголос на рекламу, показ продукції, то в календарі, як в сувенірній продукції, позиціонується естетична краса, вираз сучасної моди і тенденцій. Реклама в календарі не буває явною, а займає лише другорядну роль, насамперед календар має бути практичним та зручним.

 

ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ КАЛЕНДАРЯ НЕОБХІДНО ВРАХОВУВАТИ  НАСТУПНІ  ВИМОГИ:

візуальна інформація повинна привертати увагу, бути зрозумілою, легко запам’ятовуватись завдяки виразності форми, гармонії кольорів, дизайну;
інформація повинна бути оптимізована і вдало скомпонована;
у КАЛЕНДАРІ повинна переважати  сітка, яскраві сюжетні зображення при мінімальному ємкому тексті;
передати в календарі культуру, особливості регіону,  врахувати запити потенційних  споживачів;

 

ПОМИЛКИ:

• не перевантажуйте календар.
• не використовуйте маленький шрифт.

• не забудьте підкреслити тему, все повинно бути надруковано чітко і зрозуміло.

 

Хід роботи:

Завантаживши ТР Word.
Переглянути презентаційні матеріали до теми «ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ»
Виконати завдання, дотримуючись вказаних вимог

 

Календар повинен містити якомога влучної інформації про Черкащину, Великого Кобзаря.  Інформація має бути викладена лаконічно, в доступній форм, символах чи емблемах. Ілюстрації повинні органічно доповнювати календар. Правильно складений календар містить основну інформацію (сітка) та не відволікає на  другорядну. 

Календар складається українською мовою у ТР Word 2007.
           Створити настільний календар «будиночок», сітку розмістити з двох сторін.
Формат та кількість сторінок:

Формат А4;
1 сторінка;
Друк «будиночком»;
Шрифт Time New Roman;
Розмір кегля –встановити по необхідності;
Міжрядковий інтервал – 1.0;
Поля: ліворуч, праворуч, вгорі, внизу – 1.0;

 

Вказати своє прізвище та ім’я, повну назву навчального закладу.

 

Варіант 3

Завдання.

Створити та роздрукувати  ФЛАЄР  - ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ. 

Флаєр - невелика рекламна листівка, яка несе в собі інформацію про фірму, заклад, регіон, тощо.

Флаєри зазвичай друкують у яскравих кольорах, щоб привернути увагу.

 

Використовують флаєри в основному як роздатковий матеріал у різних рекламних і промо- акціях

 

ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ   НЕОБХІДНО ВРАХОВУВАТИ  НАСТУПНІ ВИМОГИ:

візуальна інформація повинна привертати увагу, бути зрозумілою, легко запам’ятовуватись завдяки виразності форми, гармонії кольорів, дизайну;
інформація повинна бути оптимізована і вдало скомпонована;
у визначеній продукції повинні переважати символи (дати, основні відомості тощо), яскраві сюжетні зображення при мінімальному ємкому тексті;
передати в рекламних матеріалах культуру, особливості регіону,  врахувати запити потенційних  туристів;
використовувати три фактори, важливі для звернення до аудиторії: історичні корені, національний менталітет, нинішні реалії та прогнози на перспективу, розбудову

 

ПОМИЛКИ:

• не перевантажуйте ФЛАЄР.
• не використовуйте маленький шрифт.

• не забудьте закликати до дії - чого ви хочете від читача? Це повинно бути надруковано чітко і зрозуміло.

 

Хід роботи:

Завантаживши ТР Word.
Переглянути презентаційні матеріали до теми «ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ»
Виконати завдання, дотримуючись вказаних вимог
Флаєр повинен містити якомога більше корисної інформації про Черкащину, Великого Кобзаря.  Інформація має бути викладена лаконічно, в доступній формі. Ілюстрації і таблиці повинні органічно доповнювати текст. Правильно складений буклет містить відповіді на основні запитання, які можуть виникнути.
Флаєр складається українською мовою у ТР Word 2007.
Формат та кількість сторінок:
Формат А4 чи А5
1 сторінка;
Односторонній друк;
Шрифт Time New Roman;
Розмір кегля – довільний;
Міжрядковий інтервал – по потребі;
Поля: ліворуч, праворуч, вгорі, внизу – 1.0;
Абзац – п’ять знаків.

 

Вказати своє прізвище та ім’я, повну назву навчального закладу.


Теги: Тітова Л.В., word, Чепка Л.О.
Навчальний предмет: Інформатика
Переглядів/завантажень: 784/247


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar