Головна » Інформатика |
Навчальна мета: формувати поняття «алгоритм» і «виконавець»; Розвивальна мета: розвивати алгоритмічне та логічне мислення, творчу активність учнів, інтерес до предмета; Виховна мета: виховувати цілеспрямованість, Форма роботи: індивідуальна, парна. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютери. Програмне забезпечення: комп’ютерна програма Scratch; презентація до уроку, ПЗ «Сходинки до інформатики» гра «Садівник». Вимоги до учнів: знати поняття команди, виконавця, система команд виконавця Хід уроку. Організаційний момент; Організація роботи групи: привітання Перевірка д/з Учитель. Сьогодні ми проводимо урок, тему якого ви назвете самі після того, як розгадаєте ребуси Слайд1,2 Слайд3 Отже, тема нашого уроку "Алгоритми та виконавці " Слайд 4Мета нашого уроку - з'ясувати, що таке алгоритм, де в реальному житті ми з ним зустрічаємося, що означає вираз " виконавець алгоритму ". Мотивація Учитель. Алгоритми зустрічаються нам на кожному кроці і ми щодня їх виконуємо в повсякденному житті: перейти дорогу, сходити в магазин, Слайд зробити бутерброд, вирішити задачу і т.д. Вивчення нового матеріалу Пригадаємо "Алгоритм перетворення мішаного числа у десятковий дріб". Слайд Які послідовні кроки треба виконати? Чи можна переставити місцями ці дії? Слайд Як ви розумієте цей термін? Алгоритм - це... ( порядок дій, послідовність дій, план і т.д.) Слайд Визначення алгоритму. (Записуємо у своїх зошитах). Слайд Алгоритми можуть подаватися різними формами Виконавець алгоритму - людина або пристрій, здатний виконати певний набір команд. Виконавця характеризують: Слайд Сукупність усіх команд, які може він виконати Послідовність написання алгоритмів: Поставити завдання. Фізкультхвилинка Робота з комп’ютером. Сьогодні ви почнете працювати з комп’ютерним виконавцем. Це — Рудий кіт. Він може рухатися, малювати, говорити та змінювати зовнішній вигляд. Допоможе вам в цьому програма Scratch (англійське слово scratch означає подряпина). На Робочому столі комп’ютера ви можете знайти значок програми Scratch . Сьогодні ми навчимо Рудого кота говорити. Для цього слід виконати такі дії. 1. Запусти на виконання програму Scratch. Для цього знайди на Робочому столі значок цієї програми і двічі клацни ліву кнопку миші. 2. Вибери у лівій частині вікна кнопку Вигляд. 3. Перетягни команду говорити впродовж у центральну частину вікна. 4. Запусти команду на виконання — підведи до команди вказівник і двічі клацни ліву кнопку миші. Поспостерігай за поведінкою Рудого кота. 5. Зміни у команді говорити впродовж слово «Привіт!» на «Доброго дня!» 6. Запусти команду на виконання. 7. Перетягни наступну команду говорити впродовж у центральну частину та приєднай її до попередньої. 8. Зміни у команді говорити впродовж слово «Привіт!» на текст «Я — Рудий кіт! Радий нашому знайомству». 9. Запусти групу команд на виконання — підведи до будь-якої команди вказівник і двічі клацни ліву кнопку миші.
Підсумки уроку Оцініть свої знання та вміння Домашнє завдання Опрацювати § 2
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |