Головна » Геометрія

Многокутники. Площі многокутників

Многокутники. Площі многокутників. Геометрія, 8 клас Тисменецька Аліна Василівна, вчитель математики Любимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – ДНЗ №1

Тендер - tender < англ. tend «обслуговувати» Конкретні торги на поставку сировини, продукції, надання послуг, здійснення будівництва, розміщення замовлень тощо.

Завдання №1

Многокутники. Площі многокутників. Мета: узагальнити та систематизувати знання, уміння та навички учнів з теми; розвиток креативного мислення, уяви; встановлювати зв'язки між вивченим матеріалом, здатність знаходити вихід із нестандартних ситуацій; виховувати розуміння важливості свідомого і міцного володіння системою математичних знань, навичок і умінь, необхідних у повсякденному житті

Завдання уроку Тип уроку: Структура уроку Пригадати раніше вивчений матеріал з теми, узагальнити і систематизувати його Показати роль математики у дослідженні закономірностей реального світу, у вирішенні практичних завдань; За допомогою задачі розвивати просторову уяву учнів, вміння читати креслення і аналізувати прочитане Розвивати критичність до реальності отриманих результатів при розв'язанні завдань узагальнення і систематизація знань

Технологія « Акваріум»

Виконання усних вправ 1. Скільки потрібно взяти плит квадратної форми з діагоналлю 0,5 м, щоб покрити ними двір площею 200 м2? 2. Готельний хол має форму трапеції з основами 20 м і 10 м і висо тою 8 м. Знайдіть площу ковроліна, необхідного, щоб застелити цей хол. 3. Необхідно розбити у дворі три однакові клумби, кожна з яких має форму рівностороннього трикутника. Висота кожного три кутника дорівнює 3 м. Яку площу займуть ці клумби? 4. Басейн має форму ромба. Довжина його діагоналей дорівнює 20 м і 16 м. Яку площу займе цей басейн?  

Практичне завдання Стіна кафе має форму прямокутника зі сторонами 3 м і 6м. На стіні зображено морський пейзаж, що має мозаїчні вкраплення у вигляді кораблика, утвореного із з п'яти рівних прямокутних трикутників, у які вписано квадрати. Катети трикутника дорівнюють 1 м і 2 м. Квадрати складаються із прозоро го скла, інша частина — з кольорового. Скільки квадратних метрів прозорого та кольорового скла потрібно для того, щоб викласти кораблик? Якою є площа частини стіни, що залишилася без мозаїки? Яку мак симальну кількість корабликів можна зобразити на стіні кафе?  

Історична довідка

Бліц - кросворд По горизонталі: 2. Множина точок площини, рівновіддалених від однієї точки. 3. Трикутники, відповідні сторони яких пропорційні та відповідні кути рівні. 5. Чотирикутник, у якого тільки дві сторони паралельні. По вертикалі: Паралелограм, у якого всі сторони рівні. 3. Ключове слово останньої теми. 4. Сторона прямокутного трикутника.

Картка самоконтролю

Домашнє завдання Розв’язати задачі практичного змісту. Треба обгородити квадратну ділянку землі зі стороною 25 м або прямокутну ділянку, що її довжина на кілька метрів більша, а ширина на стільки ж метрів менша від сторони квадрата. Порівняйте площі і периметри квадрата та прямокутника. 2. Щоб обгородити дитячий майданчик прямокутної форми, виготовили 120 щитів довжиною 3 м кожний. Якої довжини мають бути сторони прямокутника, щоб площа майданчика була найбільшою?

Дякую за увагу!


Теги: многокутник, Тисменецька А.В.
Навчальний предмет: Геометрія
Переглядів/завантажень: 1017/209


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar