Головна » Географія |
Мета: сформувати в учнів систему знань про особливості економіко - і політико – географічного положення, населення і міста, визначити особливості сучасного розвитку господарства, характеризувати галузеву та територіальну структуру промисловості, особливості сільського господарства, транспортну інфраструктуру, зовнішньоекономічні зв'язки Німеччини; продовжувати формувати вміння виділяти головне, аналізувати отриману інформацію, працювати в малих групах; виховувати толерантне ставлення учнів до культури інших країн, самоповагу та взаємоповагу. Тип уроку: засвоєння нових знань Форма уроку: урок – заочна екскурсія Обладнання: політична карта Європи, підручники, атласи, мультимедійний центр, виставка – розгортка «Федеративна республіка Німеччина» ХІД УРОКУ І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Міні-гра «Європейські асоціації» 1.Частина світу, сторона світу, країни – карлики, 25 держав, колонізатори (країни Західної Європи). 2. Число, Андрій Шевченко, чудеса світу, країни, великий («Велика сімка»). 3.Дунай, вальс, Альпи, Відень…. (Австрія) 4.Рембрандт, вітряки, тюльпани, Амстердам…. (Нідерланди) 5.Океан, лід, вулкани, Рейк’явік….. (Ісландія) 6.Гомер, оливи, Геракл, Афіни…. (Греція) 7.Балтійське море, озера, Суомі, Гельсінкі… (Фінляндія) 8. Західна Європа, центр, марка, порцеляна, Баден – Баден (Німеччина) 9.Стіна, Бранденбурзькі ворота, рейхстаг, герб, ведмідь (Берлін) III. Мотивація навчальної діяльності При знайомстві з регіоном Західної Європи ми з’ясували, що країни цього регіону входять до числа розвинених країн світу, а чотири з них – Німеччина, Італія, Франція, Великобританія – члени «Великої сімки». Сьогодні ми розглянемо одну з наймогутніших держав як регіону, так і світу – Німеччину. ЇЇ господарство нагадує точно налагоджений механізм, що багато в чому відповідає таким рисам німців, як точність, пунктуальність, ощадливість. Якщо це помножити на професіоналізм, високий рівень освіти й кваліфікацію трудових ресурсів, ви отримаєте високоякісну, надійну й дорогу продукцію, якою славиться ця країна в усьому світі. IV. Вивчення нового матеріалу План уроку Загальні відомості. Об’єднання учнів у динамічні групи. Політологи, фізико-географи Робота в групах за інструктивними картками з використанням мультимедійних презентацій. Інструктивна картка №1 Політологи, фізико - географи Загальні відомості про країну: назва; Історія формування території країни. риси положення на материку; Природно-ресурсний потенціал особливості рельєфу; Інструктивна картка №2 Демографи Населення країни: кількість і природний приріст населення; Найбільші міста та міські агломерації. Прийом «Математичний тренінг» Завдання: визначте ВВП на душу населення Німеччини, якщо загальна вартість ВВП становить 2500 млрд. дол. (2500: 82 = 30.4тис.дол.) Завдання учням: визначте, у скільки разів Україна більша за площею, і менша за населенням від Німеччини (603:357=1,7; 82:46=1,8) Інструктивна картка №3 Економісти Загальна характеристика господарства країни. значення галузі в світовому господарстві, її галузевий склад; Сільське господарство країни: значення галузі; Інструктивна картка №4 Міністерство транспорту та зовнішніх економічних зв’язків Транспорт країни: види транспорту, перевага певних видів транспорту; Зовнішньоекономічні зв’язки Німеччини: експорт; Робота в зошиті. Складання таблиці (учні заповнюють таблицю в ході уроку) Загальні відомості про країну Природні ресурси Населення Господарство Транспорт, зовнішні економічні зв’язки V.Підсумок уроку Прийом «Творча лабораторія» Складіть рекламу туристичної фірми, яка пропонує подорож Німеччиною. Економічні загадки Вугільне і сталеве серце Європи. (Рур) (Баварія) Великий порт на берегах ріки, що з Чехії неквапно витіка... Луги-болота, маяки — вода, смак бутерброда...(Гамбург) Оцінювання НПД учнів (на картках за видами діяльності) VI. Домашнє завдання § 25 опрацювати
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |