Головна » Фізика

Геометрична оптика

Мета.  Перевірити знання учнями законів геометричної оптики, вміння застосовувати ці знання в різних умовах. Удосконалити навички роботи з готовими малюнками та виховувати культуру виконання малюнків самостійно. Виховувати самостійність, швидкість реакції, наполегливість в подолані труднощів, уміння зосереджуватись за короткий проміжок часу.

Тип уроку. Урок контролю та корекції знань, умінь, навичок.

Обладнання. Картки із завданнями (3 тура по 2 варіанта), транспортири (10 шт.), таблиці Брадіса (10 шт.), олівці, лінійки (індивідуально), свічки (10 шт.), сірники, екрани (10 шт.), лінзи збиральні (10 шт.), калькулятор (індивідуально)

 

Основні етапи уроку.

Організаційний момент. (1 хв)
Проведення 1 туру заліку (12 хв)

1 група (10 учнів) – 4 задачі на готових малюнках, максимальна сума балів – 6
2 група (10 учнів) – 1 якісна та 1 кількісна задача, максимальна сума балів – 3
3 група (10 учнів) – 1 експериментальна задача – максимальна сума балів – 3

Проведення 2 туру заліку (12 хв) (групи обмінюються завданнями)
Проведення 3 туру заліку (12 хв) (групи обмінюються завданнями)
Підведення підсумків. (8 хв)

 

 

Використана література:

К.В. Корсак. Якісні і графічні задачі з основ електродинаміки, оптики, атомної фізики: Посібник для вчителя. – К., Освіта, 1992. – 127 с. – Мова укр.
Гельфгат І.М. Фізика. 11 клас. Варіанти завдань для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів / І.М. Гельфгат, І.Ю. Ненашев, М.О. Петрикова – Харків: Веста: Видавництво «Ранок», 2003. – 64 с.
Пістун П,Ф., Будний Б.Є. Фізика. Самостійні роботи. 11 клас. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2000. – 48 с.
Пеннер Д.І., Корж Є.Д., Дегтярев Б.І. Програмовані завдання з фізики для 10 класу: Посібник для вчителів. – К. Рад. шк.., 1985. – 120 с. 


Теги: оптика, Левенко М.А.
Навчальний предмет: Фізика
Переглядів/завантажень: 840/202


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar