Головна » Економіка

Сплануй своє свято з точки зору менеджера й економіста

Мета  уроку: усвідомити можливості ефективного застосування комп’ютерних технологій для навчання економіки, навчити  проводити  самостійне навчальне дослідження для того, щоб поглиблювати вміння збирати інформацію, аналізувати дані, обробляти та представляти їх. 

Підвищити самооцінку учнів, розвинути навички зв’язного мовлення, навчити аргументовано  висловлювати свою думку, стисло її формулювати. Розширювати межу творчої діяльності, розвивати вміння працювати в групі.

Тип уроку: узагальнення знань.

Форма проведення: презентація проекту.

Попередня  підготовка

За 5 тижнів до уроку вчитель ознайомлює учнів з метою створення проекту, ставить запитання

Ключове:

Чому люди повинні вибирати?

Тематичні:

Як виглядати на всі „сто”?
Що головніше – „хочу” чи „можу”?
Від кого залежить мій настрій?
Як врахувати інтереси?

Змістові:

Якими критеріями будете керуватись, організовуючи свято?
Які функції виконують гроші?
Які необхідно здійснити витрати та як їх обрахувати?

  Коло завдань учитель представляє у вигляді своєї мультимедійної презентації, тим самим демонструє, як має орієнтовно виглядати учнівська. Крім того, ставиться завдання – створити учнівський інформаційний бюлетень, який має стати складовою частиною портфоліо. Учні отримують інформацію, щодо джерел пошукової діяльності. Протягом проекту вчитель консультує учнів з незрозумілих напрямків, але не втручається в роботу.

  В даному проекті старшокласники вибрали свято, яке хочуть організувати – випускний вечір.

Структура  уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Що таке мультимедійна презентація? (Виступ перед аудиторією з використанням мультимедійних засобів та можливостей – відео файлів, зображень, веб-сайтів, гіперпосилань).
Якими програмами користувались під час створення презентації? (Microsoft Power Point, Microsoft Exel, Microsoft Word)
Який програмний засіб використали під час створення публікації, буклета, запрошення? ( Microsoft Publisher)
Які інформаційні джерела використали для створення портфоліо проекту? (електронні – публікації в Інтернеті, електронні словники, енциклопедії; традиційні – книги, журнали, статті, карти. Із законом „Про авторське право” ознайомлені).

ІV. Перегляд презентації проекту

  Над даним проектом працювали 3 групи учнів. Кожна група презентує свій варіант  організації святкування випускного вечора. Учні демонструють слайди, в яких відображено їх варіант відповідей на ключове та тематичні питання, розповідають про свої дослідження, представляючи оброблені результати  у вигляді діаграм.  Гості презентації ознайомилися з інформаційними  бюлетенями, в яких висвітлена тема випускних вечорів. Інформаційний бюлетень зацікавив однолітків з паралельних класів, оскільки  там була цікава інформація, поради щодо організації випускного балу. Крім того, обдаровані учні виготовили рекламні буклети можливих місць проведення свят та салонів мод, де виявили свої здібності дизайнерів і маркетологів. За  створення вдалого рекламного буклету місцевого ресторану отримали знижку від власника на проведення  свята.

  Під час презентації учні з різних груп дебатують між собою. Вибирається оптимальний варіант проведення випускного балу.

V. Підсумки уроку. Оцінювання

Яке значення для вас має робота в проекті?
Як комп’ютерні технології допомогли створити проект?


Теги: економіст, Сорока А.І., менеджер
Навчальний предмет: Економіка
Переглядів/завантажень: 393/145


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar