Головна » Економіка |
Мета: навчальна: Перевірити рівень знань учнів щодо функцій та напрямків діяльності маркетолога, класифікації ринків та споживачів, вивчення споживачів та конкурентів, товарної та рекламної політики. розвивальна: Розвиток пам’яті , мови , економічного мислення та творчих здібностей учнів. Розвиток вмінь використовувати здобуті знання з маркетингу на практиці: проводити сегментацію ринку; виховна Виховання уваги , зосередженості, працелюбства. Обладнання : 1. підручник І.Ф.Радіонової « Загальна економіка 10-11 клас» с. 218-231; 2. схеми « Маркетинг», «Товари споживчого ринку», «Товари ринку підприємств», «Методи сегментації», «Чинники, що впливають на сегментацію», «Процес прийняття рішення споживачем», «Види реклами»; 3. графік «Життєвий цикл товару»; 4. газети , журнали , каталоги , рекламна продукція; 5. практикум з економіки для 10-11 класів с.45-47. Методи: 1. складання «асоціативного куща»; 2. заповнення схем; 3. фронтальна бесіда з виправленням помилок у схемах; 4. продовжити речення ; 5. практична робота по сегментуванню рику; 6. складання логічного ланцюжка; 7. психологічна пам’ятка ; 8. накреслити графік; 9. економічний диктант; 10. розв’язування задач; 11. складання та проведення реклами; 12. мині – проект; 13. робота з опорною схемою. Тип уроку: урок – практикум. Мотивація навчальної діяльності учнів. І І. Практикум. Маркетинг. Складання «асоціативного куща» в опорній схемі і на дошці. Доберіть асоціації до поняття «маркетинг». Класифікація ринків. Заповнення схем та пояснення їх змісту. А) товари споживчого ринку Б) товари ринку підприємств Фронтальна бесіда – перевірка та виправлення помилок. Вивчення конкурентів А) Для чого здійснюється вивчення конкурентів? Запишіть етапи вивчення конкурентів: І.______________________________________________________________________________ ІІ.______________________________________________________________________________ ІІІ.______________________________________________________________________________ Фронтальна бесіда – перевірка та виправлення помилок. Б) Розв’язання задачі в зошиті і на дошці. Ви виробляєте спортивні костюми . Крім вас на ринку є ще один виробник. Ваші спортивні костюми виробляються із сучасної тканини, тому їх споживні властивості оцінюються у 10 балів, а в конкурента – у 8 балів. Але ваші спортивні костюми коштують 220 грн., а в конкурента – 200 грн. Визначте коефіцієнт конкурентоспроможності вашого товару. ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ Класифікація споживачів. Заповнення схем та пояснення їх змісту. А) методи сегментації Б) чинники , що впливають на сегментацію ринку Фронтальна бесіда – перевірка та виправлення помилок. В) Практична робота. Зробити сегментацію ринку споживачів товару . Практикум з основ економіки 10 -11 клас, с. 48. Вивчення споживача. А) Продовжить речення : Маркетологи вивчають_______________________________________________ Спонукальні фактори маркетингу – це___________________________________ Ставлення покупця до спонукальних факторів маркетингу проявляється в _____________________________________________________ Фронтальна бесіда – перевірка та виправлення помилок. Б) Складіть логічний ланцюжок прийняття рішення покупцем , розставивши цифри у відповідному порядку Реакція на покупку Оцінка варіантів Усвідомити потреби Рішення про покупку Пошук інформації В) Повідомлення учня. Ситуація : Ви зайшли до магазину придбати якусь дрібничку, але яскрава реклама та продавці пропонують вам безліч товарів. Ви вийшли з магазину з купою пакетів та без копійки у гаманцю. Фахівці з маркетингу : Більша половина покупок є імпульсивними під впливом маркетингової політики. Поради психолога : Як уникнути нерозумних витрат. Перед тим як увійти до магазину , складіть список необхідних товарів і не відступайте від нього. Товарна політика. А) Зобразіть графік життєвого циклу товару, позначте його стадії. Б) Економічний диктант . Який з етапів життєвого циклу товару переживають в наш час данні товари: 1 нові ліки І___________________________________ 2 мобільні телефони ІІ___________________________________ 3 відеомагнітофони ІІІ___________________________________ 4 туристичні послуги ІV___________________________________ 5 мотоцикли з коляскою V___________________________________ 6 цифрові телевізори 7 персональні комп’ютери 8 легкові автомобілі 9 чорно – білі телевізори Перевірка диктанту. Рекламна політика. А) Продовжить речення : Реклама – це__________________________________________________ Реклама виконує такі функції ____________________________________ Засобами реклами е ___________________________________________ Фронтальна бесіда – перевірка та виправлення помилок. Б) Заповніть схему, поясніть її зміст . Фронтальна бесіда – перевірка та виправлення помилок. В) Визначте види реклам за малюнками на дошці. Складіть текст реклами різних видів. __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Міні – проект. Складіть план реалізації легкого одягу швейної фабрики «Красуня» та взуттєвої фабрики «Чобіток» І група – в бутіку у Києві . ІІ група – в магазині промтоварів у СМТ Васильківка. План: 1. Вивчення ринку . 2. Вивчення конкурентів. 3. Вивчення споживача. 4. Товарна політика. 5. Рекламна політика. ІІІ . Підведення підсумків уроку. Збір опорних схем. ІV. Домашнє завдання . Повторити текст підручника с.219-231, виконати завдання 1-4 після параграфа.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |