Головна » Економіка

Гроші. План-конспект уроку з економіки

Мета. Розкрити зміст економічних понять теми. Показати                      

особливості форм сучасних грошей, їх функції та значення. Розкрити                                                 

роль грошей в суспільстві та від чого залежить стійкість

національної валюти. Розвивати критичне мислення учнів,

здатність приймати рішення. Сприяти соціалізації особистості,

формуванню інформаційної компетентності. Сприяти розвитку                                                        

креативності інноваційної особистості.                                                                                                         

Форма уроку:  економічна лабораторія                                                                                               

Методи і прийоми: дослідницька робота, комп'ютерна презентація, 

групова робота, діалог, пошук інформації.                                                                                                  

Обладнання: ноутбуки, комп'ютери, схеми, таблиці, додаткова 

література, журнали «Бізнес», «Контракти», «Власть денег».                                                                                   

Напис на дошці: ЕКОНОМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ                                                                                   

І. Організаційний момент.

2. Актуалізація опори знань.                                                                                             

- Що таке гроші?                                                                                                                                                              

- Які асоціації викликає у вас поняття « гроші»?

3. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

- Я радо вітаю вас, діти, і запрошую до роботи в економічну лабораторію. Саме тут ми будемо проводити дослідницьку роботу про гроші. Кожна група має       власну проблему, яку буде розв'язувати шляхом дослідження. Ви отримаєте необхідну інформацію, конкретні завдання для груп. Осмисліть потрібну вам інформацію, проаналізуйте її, систематизуйте, обговоріть у групі і поділіться з класом.

Гроші - це тема нашої роботи в економічній лабораторії. Головні методичні прийоми, які можемо використовувати на уроці – це:  -  пошук інформації;

діалог;

синтез думок;

робота з підручником, з додатковою літературою;
розв'язання творчих пізнавальних завдань.

  2. Інформаційний блок. Комп'ютерна презентація.

Мені сподобалися слова Г.Форда: «Усякий, хто перестає вчитися, стає старим, нехай йому лише 10 чи 18 років». Вважаю, що постійно маю навчатися сама, розвиватися, щоб навчати дітей. Для мене особисто, освіта – це найкраща розвага й утіха життя. Я постійно прагну поглибити й розширити свої знання, удосконалювати вміння. Пропоную вашій увазі комп’ютерну презентацію на тему « Гроші» і власний  інформаційний   нехай йому лише 10 чи 18 років». Вважаю, що постійно маю вчитися,   вага й утіха життя. Я постійно прагну поглибити й розширити свої   удосконалити інформаційний проект на тему: «Історія європейської валюти», який я виконувала під час роботи в студії «Українські лідери європейської освіти».

 3. Інструктаж роботи в групах.

Зверніть увагу на плакат, що інформує про етапи дослідницької роботи.  Кожна група отримала завдання для дослідницької роботи. Бажаю успішно виконати завдання, а результати роботи презентувати класу.

4. Робота в групах.

    Школярі  об’єдналися за бажанням у групи: «Аналітики», «Історики», «Фінансисти». 

5. Звіт про дослідницьку роботу. Презентація результатів діяльності.

Кожна група презентує результати своєї діяльності на паперових носіях і в електронному вигляді.

6. Підсумкова бесіда

- Що нового ви дізналися на уроці?

- Чи знадобляться вам ці знання та вміння в подальшому житті? Які саме?

7. Оцінювання

Оцінювання здійснюється шляхом взаємооцінювання та самооцінювання.

8. Домашнє завдання

Творче завдання.

-   Напишіть есе на тему: «Чи потрібні людям гроші?»

- Складіть кросворд або сенкан про гроші.

Завдання для дослідницької роботи

1. Підготуйте матеріали про види, сутність та функції грошей, використовуючи матеріали підручника, журналів, мультимедійних презентацій.

2. Визначте функції грошей у таких ситуаціях:

      a. Працівник одержує зарплату.

      b. Покупець розрахувався у крамниці чеком.

      c.  Банк прийняв від вкладника певну суму грошей під 22% річних

      d.  Це взуття занадто дороге.

3.  Інформація про євро з використанням мультимедійної презентації, підготовленої вчителем.

Завдання для дослідницької роботи

1. Дослідіть історію виникнення грошей.

2. Придумайте задачі, де б гроші виконували функції світових ( регіональних ) грошей.

3. Підготуйте повідомлення про сучасні гроші, користуючись матеріалами ЗМІ.

[Фінансисти]

Завдання для дослідницької роботи

1. З’ясуйте призначення грошей в економіці.

2. Розв’яжіть задачі на використання формули Фішера.

3. Підготуйте повідомлення про державну грошову політику, використовуючи матеріали газет, журналів, Інтернету.

Економіка

Гроші.  Урок з економіки для 11 класу.

Глубока Світлана Петрівна, учитель історії та суспільних дисциплін.

Васильківська школа Петропавлівського району Дніпропетровської області.

Анотація: План-конспект уроку економіки в 11 класі, мета якого - розкрити зміст економічних понять теми, показати особливості форм грошей, їх функції та значення,розвивати критичне мислення учнів, здатність приймати рішення, сприяти соціалізації особистості, формувати інформаційну компетентність, сприяти розвитку креативності.


Теги: гроші, Глубока С.П.
Навчальний предмет: Економіка
Переглядів/завантажень: 1736/236


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar