Головна » Астрономія

Астероїди - 3

Роботу виконала: Учениця 7в класу Міщенко Олена

Відкриття астероїдів Пошуки великої планети між Марсом і Юпітером не привели в 18-м столітті до успіхів. В 1801 році, у першу ж ніч сторіччя, італієць Піацці відкрив перший астероїд - Цереру, найбільший із усіх малих планет.

Імена астероїдів Астероїдам спочатку давали імена героїв римської й грецької міфології, а потім відкривач одержував право назвати його як завгодно, хоч своїм іменем.

Загальні уявлення Астероїди - це тверді кам'янисті тіла, які подібно планетам рухаються по навколосонячних еліптичних орбітах.

Как мог возникнуть главный пояс астероидов? Орбіти тіл, зосереджених у головному поясі, є стійкими й мають близьку до кругової або слабко еліптичну форму.

Орбіти астероїдів Вертаючись до сучасного стану пояса астероїдів, слід підкреслити, що Юпітер як і раніше продовжує відігравати першорядну роль в еволюції орбіт астероїдів.

Супутники астероїдів Однак зовсім приголомшуючим виявилося відкриття в астероїдів власних супутників. Не можна сказати, що воно було таким уже несподіваним..

Астероїди, що зближуються із Землею Поблизу внутрішнього краю головного пояса астероїдів існують і інші групи тіл, орбіти яких далеко виходять за межі головного пояса й можуть навіть перетинатися з орбітами Марса, Землі, Венери й навіть Меркурія.

Про інші астероїдні пояси За орбітою Юпітера також існують астероїд подібні тіла. Більше того, за останніми даними виявилося, що таких тіл дуже багато на периферії Сонячної системи..

Трохи про методи дослідження астероїдів Пошуки астероїдів у наш час ведуться, в основному, астрономами-аматорами за допомогою фотопластин.

Про те, чого ми поки що не знаємо У дослідженнях астероїдів ще залишається багато неясного й навіть загадкового.