Головна » Алгебра |
МЕТА УРОКУ: а) навчальна познайомити учнів логарифмічною функцією, з властивостями логарифмів, навчити застосовувати їх при знаходженні значень нескладних виразів б) розвиваюча розвивати пам'ять, логічне мислення, продовжувати формування математичної мови; в) виховна привчати до естетичного оформлення записів у зошиті, вмінню об'єктивно оцінювати здібності. ТИП УРОКУ: комбінований ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: карточки МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: проектор, комп'ютер, презентація в Smart Board. МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ Фізика ХІД УРОКУ І. Організаційна частина: перевірка присутніх на уроці, перевірка готовності учнів до уроку. ІІ. Актуалізація знань: Повідомлення теми програми. Розв’язавши дані рівняння отримаємо тему сьогоднішнього уроку. ЛОГАРИФМ. І так тема сьогоднішнього уроку «Логарифм, його властивості.» ІІІ. Викладання нового матеріалу. Логарифм – з грецької означає “логос”- відношення і “аритмос”- число. Десятковий логарифм – це логарифм з основою 10, позначається lg b. Натуральний логарифм – це логарифм за основою e e – іррацілнальне число, наближене значення якого ≈ 2,7, позначається ln b. Графік логарифмічної функції Функції y=ax та y=logax (a > 0, a ≠ 0) – взаємно обернені функції, тому їх графіки симетричні відносно прямої y = x.
ІV. Закріплення нового матеріалу.
Усні вправи на обчислення логарифмів.
V. Підведення підсумків. За допомогою гри « Логарифмічна гра» лог.notebook VІ. Домашнє завдання.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |