Головна » Алгебра

Квадратний корінь з числа. Арифметичний квадратний корінь

Квадратний корінь з числа. Арифметичний квадратний корінь

3. Яке твердження є неправильним? А Б В Г Областю визначення функції y=x2 є всі числа Графіком функції y=x2 є парабола Точка (−1;1) належить графіку функції y=x2 Функція y=x2 може набувати від’ємних значень

4. Визначте рівняння, розв’язання якого зображено на рисунку? А Б В Г x2=x−2 x2=x+2 x2=2x+1 x2=x+2

а) число 5 є арифметичним квадратним коренем із 25; б) число 0,3 є арифметичним квадратним коренем із 0,09; в) число –7 не є арифметичним квадратним коренем із 49; г) число 0,6 не є арифметичним квадратним коренем із 3,6. Виконання письмових вправ 1. Доведення, що дане число є (або не є) значенням арифметичного квадратного кореня з даного числа. 1) Доведіть, що:

​1. Вивчити означення квадратного кореня та арифметичного квадратного кореня, зміст властивостей та алгоритмів, вивчених на уроці. 2. Розв’язати вправи на застосування вивчених понять (за змістом аналогічні до завдань класної роботи). 3. Повторити: означення рівняння з однією змінною та зміст супутніх понять; графіки функцій y=a та y=x2; розв’язати завдання на побудову таких графіків. Домашнє завдання


Теги: корень
Навчальний предмет: Алгебра
Переглядів/завантажень: 576/176


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar