Головна » Алгебра |
Мета уроку: Сприяти узагальненню матеріалу, поглибленню знань. Розвивати мислення, кмітливість,цікавість,оперативність у виконанні вправ, інтерес до навчання. Виховувати вміння працювати колективно. Обладнання: презентація груп, картки з завданнями для лото, картка для усної роботи. Тип уроку: урок узагальнення знань і умінь. Хід уроку. Актуалізація опорних знань. Девізом уроку будуть слова Рене Декарта: «Недостатньо лише мати добрий розум, головне раціонально його використовувати» Ви повинні показати раціональне використання свого розуму і вміння при узагальненні і систематизації знань про квадратичну функцію та квадратні нерівності. Сьогодні ми здійснимо подорож до країни під назвою «Квадратична функція». Щоб вирушити в путь, потрібно мати перепустку, яку видає митний контроль. Кожний із вас повинен допомогти здійснити подорож, правильно розв’язавши завдання. Завдання митного контролю. Яка з наведених функцій є квадратичною? А) у = х – 1. Б) у = – 1. В) у = – 1. Г) у = . 2. Користуючись графіком функції у = – 6х + 5, знайти проміжки зростання і спадання. 3. Користуючись графіком даної функції, знайти розв’язки нерівності: у ≤ 0. З цими завданнями ви справилися. Митний контроль дає дозвіл вирушати далі. Удосконалення і систематизація знань і умінь. Перша зупинка.«Квадратична функція». Перша група учнів підготувала матеріал по даній темі. Учні розкажуть, яка функція називається квадратичною, її властивості, проміжки зростання і спадання, проміжки знакосталості функції. Усі інші учні записують матеріал у вигляді плану. Подорожуємо далі. Друга зупинка. «Квадратична нерівність а + bх + с≤ (<) 0» Друга група учнів підготувала матеріал по розв’язуванні даної нерівності. Учні розкажуть про алгоритм розв’язання нерівності. Третя зупинка. «Квадратична нерівність а +bх + с ≥ ( > ) 0» Третя група учнів підготувала матеріал по розв’язуванні даної нерівності. Четверта зупинка. «Лото» Завдання першої групи. Знайти область визначення функції у = + . Завдання другої групи. Не виконуючи побудови, знайти точки перетину графіка функції f(x) = – 25 з осями координат. Знайти область визначення функції: у = - . Завдання третьої групи. Знайти область визначення функції f(x) = + . Перевіряється виконання завдання кожної групи. Додаткове завдання. Наша подорож підходить до кінця. Щоб повернутися назад, кожен із вас розв’яже завдання: Побудувати графік функції: у = + 3х – 4. Знайти проміжки зростання і спадання функції, область визначення і область значень функції. Підсумок уроку. Хто повернеться з подорожі, а хто ні, ми дізнаємося на слідуючий урок, після перевірки даного завдання. Старший кожної групи оцінює учнів своєї групи за підготовку до уроку. Домашнє завдання. с. 147 – 148, № 1 – 10. Сьогодні на уроці ми здійснили подорож у країну «Квадратична функція. Квадратна нерівність».
Живімо з алгеброю в злагоді і мирі! Нехай кмітливість вам допомагає, Алгебраїчні таємниці кожен з вас пізнає!
Завдання першої групи. Знайти область визначення функції у = + . + 3х +2 ≤ 0. Що є графіком функції у = а +bх + с.
Завдання другої групи. Не виконуючи побудови, знайти точки перетину графіка функції f(x) = – 25 з осями координат. Знайти область визначення функції: у = - .
Завдання третьої групи. Знайти область визначення функції f(x) = + . у = а + bx + с? Розв’яжіть нерівність – 3х + 2≥ 0. Вітки параболи у = -5 + 7х – 4 напрямлені …? у = - + 9.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |