Цілі: Дидактична – узагальнити та систематизувати знання та практичні навички учнів по темі «Спирти. Феноли», навчити пошуку потрібної інформації, засвоєння необхідних знань з інформаційного поля
Мета: Узагальнити знання учнів про одноатомні і багатоатомні спирти, ознайомити їх зі згубним фізіологічним впливом спиртів на організм людини; розвивати пізнавальний інтерес учнів; виховувати в школярів негативне ставлення до алкоголізму як анти-суспільного явища
Мета: поглибити та систематизувати знання учнів з теми ”Насичені одноатомні спирти”;з’ясувати згубну дію алкоголю на організм людини; виховати негативне ставлення до вживання алкоголю;розвивати пам’ять, мислення; вчити аналізувати та порівнювати
Цілі уроку: розширити знання про хімічні властивості неметалів на прикладі їхніх сполук із Гідрогеном, знання про властивості кислот на прикладі гідроген хлориду та хлоридної кислоти, властивості хлоридів
У системі хімічних наук органічна хімія займає цілком визначне і самостійне положення. Разом з тим вона знаходиться у взаємозв’язку з іншими, в тому числі і нехімічними, науками
Мета: ознайомитись з історією становлення і розвитку теорії електролітичної дисоціації та вчення про розчини; розглянути механізм процесу електролітичної дисоціації на прикладі розчинів кислот, основ, солей
Мета уроку: дати знання з даної теми Завдання уроку Розширити знання про солі на прикладі властивостей сульфатів, та їх застосування; повторити правила безпеки праці при роботі з кислотами і солями; знати якісну реакцію на сульфат–йони
Мета: дати відомості про властивості сульфатної кислоти,дати відомості про склад сульфатів,ознайомити учнів із природними сульфатами, галузями їх застосування, якісною реакцію на сульфат – іон
Мета: вивчити фізичні і хімічні властивості сульфатної кислоти, дізнатись де застосовують сульфатну кислоту; розвивати навички складання і розв’язування хімічних рівнянь реакцій, хімічних перетворень; виховувати любов один до одного, до праці
Мета уроку: вивчити фізичні та хімічні властивості сульфатної кислоти;
ознайомити учнів зі специфічними властивостями концентрованої сульфатної кислоти;
повторити правила ТБ при роботі з кислотами