Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

“Айвенго”. Історичний колорит та романтика пригод у творі. Перемога добра, краси й справедливості над жорстокістю та підступністю

4815 5926.77Mb

невідомий
Історичний колорит у романі “Айвенго” створюється передовсім за допомогою лексичних засобів увиразнення мовлення. До них належать: архаїзми, історизми, варваризми, екзотизми
“Чистий світильник лицарства”. Історія і доля людини. Втілення в образі Айвенго найкращих лицарських чеснот

1935 3952.89Mb

невідомий
Бесіда з учнями. З якої родини походив Айвенго? Чому батько вигнав Айвенго з дому? Кому служив Айвенго? Чому це не подобалося батькові? Як про Айвенго говорять у домі Седріка Бріан де Буагільбер і леді Ровена?
„Бути чи не бути - ось питання” за трагедією В. Шекспіра „Гамлет”

4345 29351.0Kb

Кушова О.П.
Мета: узагальнити уявлення учнів про філософську та емоційну сутність образу Гамлету, з’ясувати проблеми морального вибору і вчинку шекспірівського героя шляхом діалогу, довести, що Гамлет – один із „вічних” образів у світовому мистецтві
„Ні, я не Байрон, інший я …”. Життєвий і творчий шлях М. Ю. Лермонтова. Мотиви свободи та самотності, песимізм поезії Лермонтова

1033 24450.5Kb

Савуляк С.Д.
Мета:висвітлити основні віхи життя і творчості Лермонтова, розкрити мотиви свободи, мандрів, самотності в ліриці поета; розвивати навички виразного читання та аналізу ліричних творів, уміння зіставляти різні переклади
„Пісня про Роланда” - французький героїчний епос

11135 3685.36Mb

Занько Т.В.
Мета: з’ясувати, які асоціації пов’язуються з образом рицаря; сформувати уявлення про французький героїчний епос; розпочати читання твору; розвивати асоціативне мислення, навички уважного читання; виховувати сміливість, відданість
„Срібне століття” російської поезії

844 22757.0Kb

Бринза Я.К.
Мета уроку: дати учням уяву про особливості розвитку російської поезії на межі ХІХ-ХХ століття;познайомити їх з основними рисами символізму, акмеїзму та футуризму
«Вулкан поезії» Лі Бо, вишуканість і тонкий ліризм його поезії

2232 29477.5Kb

Вітушкіна Л.О.
Мета уроку: ознайомити учнів зі своєрідністю китайської лірики на прикладі творчості поета Лі Бо; показати її тісний зв’язок із філософією; допомогти зрозуміти особливості східної поезії; розвивати навички виразного читання, аналізу поетичного тексту
«Пригоди Робінзона Крузо» Д. Дефо і «Мандри Гуллівера» Дж. Свіфта як філософська дискусія про долю людства та шляхи розвитку цивілізації

3259 312363.5Kb

Бердянська Л.Б.
Мета: закріпити знання учнів про Просвітництво як літературну добу та її особливості; на прикладі показати, як суспільно-філософські ідеї Просвітництва знайшли своє відображення у романах Д.Дефо «Пригоди Робінзона Крузо» і «Мандри Гуллівера» Дж. Свіфта
«Різдвяна пісня у прозі, або різдвяне оповідання з привидами». Гуманістичний зміст і висока людяність творів Чарльза Діккенса

1570 26645.0Kb

Гриб І.В.
Мета уроку: зацікавити біографією і творчістю Ч.Діккенса; ознайомити з історією створення повісті, з особливостями «різдвяних оповідань»; вчити аналізувати прочитане
«Серце поета - осердя світу». Шекспір - геніальний драматург і поет доби відродження

1027 25154.5Kb

Басюк М.П.
Мета: ознайомити з особливостями театру шекспірівської доби, з фактами біографії В.Шекспіра, творчим спадком драматурга; з’ясувати суть шекспірівського питання; розвивати логічне мислення
1-10 11-20 21-30 ... 511-520 521-530