Головна » 9 клас » Всесвітня історія |
Мета: ознайомити учнів із завданням і структурою курсу «Пізній Новий час (кінець XVIII — п. XХ ст.)» у 9-му класі, його хронологічними межами та періодизацією, змістом та структурою підручника, атласів, робочих зошитів |
Після уроку учні зможуть:
• показувати на карті кордони країн Європи наприкінці ХVІІІ — на початку ХІХ ст.;
• аналізувати соціально-економічний і політичний розвиток Франції напередодні революції |
Після уроку учні зможуть:
• показувати на карті напрямки походів революційних французьких військ;
• характеризувати діяльність Установчих і Законодавчих зборів, наслідки повалення монархії, погляди жирондистів і монтаньярів |
Після уроку учні зможуть:
• характеризувати соціально-економічну політику якобінців;
• аналізувати суспільно-політичне життя Франції після Термідоріанського перевороту |
Після цього уроку учні зможуть:
• пояснювати суть бонапартизму, політики континентальної блокади, причини краху наполеонівської імперії |
Після цього уроку учні зможуть:
• пояснювати характер, спрямованість і наслідки рішень Віденського конгресу;
• характеризувати політичні розбіжності держав — учасниць Віденського конгресу |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати основні ознаки економічного життя країн Великої Британії в 1815–1847 рр.; переходу Британії до політики вільної торгівлі |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• досліджувати політичний розвиток Франції у 20–40-і рр. ХІХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати економічне та політичне становище Росії після Віденського конгресу |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті держави, охоплені революційні подіями 1848–1849 рр., основні осередки революційного руху та районі селянських повстань |