Головна » Хімія

Назва презентації Автор Короткий зміст

Розробка уроку «Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують»

1485 200976.0Kb

Гревнєва С.В.
Мета: повторити та поглибити знання про фізичні та хімічні явища та з’ясувати їх відмінності; сформувати поняття про хімічні реакції та ознайомити учнів з ознаками та умовами їх перебігу
Розчин та його компоненти. Вода як розчинник. Будова молекули води, поняття про водневий зв'язок

2515 2581.95Mb

Мільшина Г.М.
Мета уроку: Розширити і узагальнити знання учнів, ознайомити з властивостями води як універсального розчинника; розвивати знання про хімічний зв'язок і будову речовини на прикладі будови молекули води й поняття про водневий зв'язок
Сахароза

676 230800.8Kb

Манькина Марта
Молекула цукрози складається з залишків молекул глюкози і фруктози. Піддається гідролізу під дією кислот і ферменту сахарази
Синтез органічних сполук різних класів на основі вуглеводневої сировини

1495 218569.2Kb

Мартиненко О.А.
Мета: усвідомити важливість вуглеводневої сировини для економіки країни
Склад нафти

310 152714.9Kb

Костенко Еліна
Нафта — горюча корисна копалина, складна суміш вуглеводнів різних класів з невеликою кількістю органічних кисневих, сірчистих і азотних сполук, що являє собою густу маслянисту рідину
Солі, їх склад і назва, фізичні властивості, поширення у природі та практичне застосування

1139 399572.5Kb

Сиц Н.В.
Мета: Ознайомити учнів зі складом солей, їх назвами; вивчити алгоритм складання назв солей; з’ясувати, яке значення мають солі в житті людини; вивчити фізичні властивості солей; поширення в природі та практичне застосування
Солі, їх склад, назви

823 165915.3Kb

Льовкіна Н.В.
Цілі: закріпити знання про склад оксидів та кислот, розширити уяву учнів про класифікацію неорганічних речовин і номенклатуру неорганічних речовин на прикладі солей; навчити називати солі, розвивати вміння й навички складати формули за валентністю на прикладі солей
Солі: їх склад та назви. Фізичні властивості солей

1055 21757.5Kb

Хлівна О.В.
Мета: Ознайомити учнів зі складом середніх солей й фізичними властивостями; формувати навички складання формул солей за їхніми назвами
Солі: поняття, склад і назви солей

912 16141.0Kb

Бондаренко Л.П.
Мета уроку: розвивати вміння виявляти солі серед інших речовин, складати формули солей, називати солі за українською номенклатурою; розвивати вміння логічно мислити, аналізувати, робити висновки та вміння співпрацювати
Спирти

553 238244.0Kb

Ступак М.І.
Цілі: Дидактична: Повторити, закріпити, систематизувати, перевірити якість знань учнів із теми «Спирти» (повноту, глибину,системність)
1-10 11-20 ... 131-140 141-150 151-160 161-170 171-180 ... 211-220 221-228