Головна » 11 клас » Всесвітня історія |
Мета: визначати та порівнювати основні тенденції розвитку людства у другій половині ХХ ст. — на початку ХХІ ст., описувати світові інтеграційні та глобалізаційні процеси, причини їх появи та наслідки; розвивати вміння аналізувати, порівнювати |
Мета: визначити причини, характер, періодизацію Другої світової війни, залучаючи історичну карту, характеризувати основні театри воєнних дій у Європі, Північній Африці, Південно-Східній Азії та Тихому океані, умови мирних договорів Німеччини та її союзників |
Мета: характеризувати особливості окупаційного режиму та Руху Опору на окупованих територіях, його політичну орієнтацію та форми боротьби; пояснювати причини переходу військової ініціативи до радянських військ у 1943 р., працювати з поняттями «новий порядок», «Рух Опору», «Голокост», «колабораціонізм» |
Мета: охарактеризувати значення та підсумки відкриття другого фронту в Європі, сформувати в учнів цілісне уявлення про перебіг воєнних подій у 1945 р., приділити особливу увагу Берлінській конференції, показати розгром Японії; охарактеризувати підсумки |
Мета: узагальнити матеріал з теми 1 «Друга світова війна. Світ після Другої світової війни»: знання причин, характеру, періодизації Другої світової війни; політичних, економічних та соціальних наслідків Другої світової війни для народів світу |
Мета: розкрити причини зміцнення міжнародного статусу США після Другої світової війни, наростання консервативних тенденцій у внутрішньополітичному житті, визначити особливості внутрішньої і зовнішньої політики американських адміністрацій в 40– 50‑ті роки ХХ ст. |
Мета: охарактеризувати особливості внутрішньої і зовнішньої політики американських адміністрацій 60–90 років ХХ ст., описувати роль провідних політичних діячів цього періоду, пояснити причини загострення внутрішньополітичної боротьби у 70-ті рр., визначити суть «рейганоміки» |
Мета: охарактеризувати внутрішню і зовнішню політику американських адміністрацій в 90-х рр. ХХ ст. — на початку ХХІ ст., описувати роль провідних американських політичних діячів цього періоду, визначати особливості українсько-американських відносин |
Мета: охарактеризувати особливості політичного та соціально-економічного розвитку Канади в другій половині ХХ — на початку ХХІ ст., визначити суть проблеми Квебеку, висловлювати судження щодо необхідності розвитку українсько-канадських відносин |
Мета: проаналізувати внутрішню та зовнішню політику провідних країн Західної Європи у другій половині ХХ ст. — на початку ХХІ ст.; визначити причини, суть і наслідки реалізації плану Маршалла; схарактеризувати сутність німецького «економічного дива» |