Головна » Молодші класи |
Мета: Поглиблювати знання учнів про дієслово як частину мови, познайомити учнів зі змінюванням дієслів минулого часу за родами, допомогти засвоїти спосіб визначення роду дієслів минулого часу; розвивати творчу ініціативу в процесі дослідження мовних явищ та вміння працювати з таблицями |
Мета уроку: вчити складати текст-опис за уявою, розширити знання дітей про значення слів; вчити будувати словесні характерні ознаки, вчити добирати влучні образні слова, розширити знання дітей про калину, як рослину – символ України, показати, як оспівував її український народ |
Сьогодні у нас останній урок з теми «Дієслово». І проведемо ми його не зовсім звично. Ми помандруємо в уявну подорож морем, яке називається «Дієслово» |
Диктант – це прийом організації навчальної діяльності на уроці в процесі якої учні відтворюють письмово сприйнятий ними на слух текст |
Мета. Формувати в учнів початкові уявлення про взаємодію виду дієслова і часових форм; вчити добирати і знаходити потрібні синоніми, антоніми з урахуванням ситуації мовлення |
Мета. Формувати в учнів вміння писати префікси й прийменники; ознайомити з написанням слів з префіксами роз–, без–; збагачувати словниковий запас; розвивати літературну вимову; вміння аналізувати; виховувати доброзичливість |
Мета: ознайомити учнів з буквою „де”, що позначає як твердий, так і м’який приголосний звук, розвивати фонематичний слух, формувати вміння читати склади, слова, виховувати бережливе ставлення до природи |
Мета: ознайомити учнів з подовженими м’якими приголосними звуками; навчити правильно вимовляти і позначати на письмі подовжені приголосні (подвоєння букв). Розвивати уміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати. Виховувати толерантність до оточуючих |
Головні цілі: - розвивати вміння зіставляти зовні схожі мовні явища (змінені слова, слова-родичі, близькі за значенням); учити давати оціночні судження; формувати уміння добирати виразні мовні засоби під час складання словесних малюнків, розповідей |
Мета уроку: Активізувати та систематизувати знання учнів з вивчених тем; розвивати кмітливість, логічне мислення, пам'ять учнів; формувати коректне ставлення до опонентів |